Gå til innhold

one night stand... billig eller bra?

er one night stands greit?  

1. 1. er one night stands greit?

• ja, hvorfor ikke...?
      22
    • bare hvis det er med noen man kjenner
      6
    • nei absolutt ikke!! bare horer driver med sånt!
      7

Fremhevede innlegg

Gjest baremeg
Skrevet

Hei alle sammen,

jeg bare lurer på hva dere mener om one night stands?

Selv er jeg 18 år og har hatt 2 one night stands. Vil bare si at jeg ikke synes at jeg gjør noe dumt når jeg har ons, så jeg er ikke imot det for å si det sånn!

Synes dere jenter (og gutter for den saks skyld...) er billige når det kommer til ons? eller synes dere det er mer "akseptert", for å sette det litt på spissen...?

Setter stor pris på svar :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ONS er helt greit jeg. Men ikke med hvem som helst, når som helst.

Skrevet

Er enig med Joplaya.

Syns det blir billig hvis man hver gang man er på byen eller noe i den duren har ONS..

Skrevet
:ler: Ja, det var jo virkelig noen gode alternativer du hadde laget...skjønner ikke at noen gidder :ler:
Skrevet

Jeg ser ikke på andre som har ONS som billige, men personlig ville jeg sett på meg selv som billig hvis jeg hadde det. Trenger jo ikke bare ha sex med den store kjærligheten, men jeg personlig vil iallfall bli kjent med en mann før noen form for intim utveksling av kroppsvæsker forekommer. Sex som kun er basert på fysisk tiltrekning gir meg ingenting. Jeg ville vært billig hvis jeg hadde ligget med en mann som jeg kanskje ikke en gang ville likt hvis jeg hedde tatt meg tid til å bli kjent med ham først.

Gjest Kinga
Skrevet

Kjapt, trygt og billig....det er Kiwi, det. Ikke ons.

Det vitner om språkfattigdom - og forøvrig en generell bedreviter-holdning - når man beskriver et ons som "billig".

Vibeke

Skrevet

Så lenge begge parter (evt. alle tre-fire-fem parter) er enige om at det er ONS og ikke noe annet, hva er da problemet?

Hva bryr det meg om andre synes det er "billig" (for en teit beskrivelse, forresten), og hvorfor skal andre ha noe å si i det hele tatt?

Hva er så galt med deilig sex hvis alle er enige om premissene?? Det er en ting jeg undrer svært over...

Billig eller ikke billig... Rema 1000 er billigst uansett!

Har hatt mine ONS i mitt liv, men jeg er fortsatt ganske dyr! :ler: Det kommer an på øyet som ser, - men jeg håper ikke noen har stått og kikka på meg når jeg har hatt ONS.... :sjarmor:

Lillian

Gjest Embla s
Skrevet

Skjønner heller ikke hva som er billig med ons. Syns ikke det går ann å sammenligne ons med sex med en kjæreste el.l. man har ligget med "100 ganger før". Det blir jo to forskjellige ting, og kan vel være veldig bra (eller veldig dårlig) begge to?!

Tror det blir veldig bra hvis folk gjør det de føler seg vel med, uten å sjele for mye til om andre syns det er billig.

Skrevet

Jeg ser ikke på det som billig eller horete, folk må gjøre som de vil, så lenge alle er enige. Men jeg vil aldri gjøre det mer. Har hatt tre ONS i mitt liv, og det ga meg apselutt ingenting. Etter å ha hatt sex med en jeg elsker er virkelig ikke ONS noe å strebe etter synes jeg. Jeg er også veldig glad for at min kjære heller ikke har hatt utpreget mange ONS bak seg.

Skrevet

sikkert mye koseligere og prektigere å ha sex med den eneste rette eller annen kjæreset...

men er ikke ons noe man gjerne har når man IKKE HAR KJÆRESTE da? Og da KAN man jo faktisk ikke ha sex med den eneste rette eller kjæresten, siden man ikke enda har funnet denne.

Er man da billig dersom man er singel OG har lyst på sex med noe annet en enten mr. Dildo eller en man kjenner? (en man kjenner, da risikerer man jo å ødelegge ett vennskap da, er det verd det da? eller er man dyrere av den grunn?)

Enig med de andre her, dersom to parter har ons, begge er klar over hvilke premisser dette ons blir begått under, så ser jeg ikke noe problem med det!

Og hva er det med to voksne mennesker som har lyst på sex med hverandre selv om de ikke er sammen for resten av livet, som gjør dem billigere en andre folk som har lyst på sex med hverandre, men som tror de er sammen for resten av livet? (noe som i mange tilfeller ikke er korrekt allikevel, og det er vel de fleste av oss klar over eller?) (at ikke såååå mange forhold varer livet ut mener jeg!)

Nei, kose seg som man vil, så lenge man passer på seg selv, og ikke plager andre! De som tror de er mer verd fordi de har en kjæreste å ha sex med, de tolker jo da sin egen verdi utfra hvem og hvordan de har folk rundt seg! Og ikke utfra hvem DE alene er!

Gjest baremeg
Skrevet

Takk for mange svar.

Jaja - billig er kanskje et ord som kan virke litt ekstremt, men det er det ordet som blir oftest brukt av folk som har noe imot holdningene til enkelte jenter.

Må si meg enig med de som står på samme sted som meg, nemlig at ons ikke er noe av det verste du faktisk kan gjøre.

Takk til du som sa at svaralternativene mine var ræva. Bryr meg ikke.

Dette er en uhøytidelig spørreundersøkelse, og du MÅ ikke svare eller kommentere hvis du synes det er såpåss elendig.

:wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes heller ikke alternativene var noe særlig. Veldig svart-hvitt! Men en spennende diskusjon! Har aldri hatt ons, så jeg skal ikke si noe. Føler at sex er veldig personlig, vil ikke dele det med "hvem som helst". Synes "Mr. Dildo" er bra jeg! :blunke: Og nå har jeg hatt kjæreste ganske lenge og da kan man kose seg hele tiden! :oops: :P

Gjest Smile
Skrevet

Greit nok at begge skal være klar over premissene,men så enkelt er det da ikke?? Ofte legger dene ene personen mer i det... Eller er det bare jeg som har blitt såra etter ons? Billig eller ikke; sex, samliv og ikke minst kjærlighet er VANSKELIG!

:roll:

Gjest Venter på den rette
Skrevet

Synes de som har ons i hytt og pine er en smule billige ja!! Det er sånn jeg føler det... Men det viktigste er jo hvordan man selv føler seg!! Ikke sant? Selv venter jeg på den rette... Litt kjipt å være 20 år og jomfru... Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!! :lol:

Gjest sexysadie
Skrevet

Der ikke så bra å være for gammel heller når man debuterer seksuelt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, nei! :wink: Det er jammen ikke mange idag som har den holdninga, og det syns jeg er synd... Jeg gjorde som deg, "gjest", og ventet på den rette anledningen da det føltes rett for meg. Og det har jeg ikke angret et sekund på!!

Jeg vil ikke fordømme de som syns ONS og uforpliktende sex er greit, men jeg vil bare si at dette ikke er noe for meg, og at jeg syns den seksuelle moralen blant folk har en synkende tendens... (Forventer noen reaksjoner på dette, ja!)

Gjest sexysadie
Skrevet

Sett at du debuterer seksuelt som 36 åring og vi vet jo at d ofte tar en stund for damer å like sex. Ofte en 5 - 10 års tid.

Det betyr i praksis da at man ikke vil synes sex er bra før en er en rundt 50 år gammel.

Da kan man vel like greit bare holde seg unna kuk ikke sant.....

Gjest Gjesta
Skrevet

Hm...jeg var ikke klar over at jeg ikke har likt det før i det senere jeg, Sexysadie... :o Men uansett: dette blir å strekke det litt langt, vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...