Gå til innhold

Jeg er gravid!


Gjest Bertine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bertine
Gratulerer så mye :)  også jeg vil ny barnet :sjenert:

har du lyst til gutt eler jenta?

Har lyst på gutt jeg ;)

Men blir veldig glad for jente også!

Mrs. Potter:

Vi har prøvd i nesten 2 år, blir vel 19 prøveperioder tror jeg? :klø:

Men jeg har pcos så det har skapt litt problemer.

Vi var faktisk igang med prøverørsbehandlingen nå når jeg testet positivt.

Så idag ringte jeg og avbestillte hele prøverøret! :ler:

Det var herlig!

4+4 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, koselig å høre at det går bra for folk som sliter litt med dette. Da vet man at det er håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!!

Det kommer fra meg, som også har PCOS, og som klarte å bli gravid i desember, er nå 16 uker på vei. Vi prøvde i fem år før vi fikk det til, gikk gjennom haugevis av pillekurer, men prøverør var uaktuelt for oss.

Det var lavkarbo som ble redningen for meg, og det viser seg at dette har mye med sykdomsbildet til oss med PCOS å gjøre. Jeg spiser ikke lavkarbo nå, det er visst ikke anbefalt når man er gravid, men jeg kommer til å gå over til det igjen etter fødselen.

Jeg sluttet på ppillen for seks år siden, og etter det fikk jeg ikke mensen tilbake, kun ved utrenskinger. Men da jeg begynte på lavkarbo i høst, fikk jeg mensen etter fjorten dager, min første naturlige mens siden jeg var 17 år og begynte på pilla. Så dette var nok for meg. Hadde da 3-4 mensperioder, og ble plutselig gravid, uten at vi tenkte på det i det hele tatt.

Vil gjerne anbefale deg å sjekke ut et lavkarbokosthold når du er ferdig med graviditeten, og alt det der. Det kan hjelpe deg til å ha bedre kontroll på vekten (jeg gikk ned 10 kg veldig fort med den dietten), få regelmessige mens, og alt annet som er symptomer på PCOS, men som kan være så forskjellig fra kvinne til kvinne.

Lykke til i graviditeten, og hold oss oppdatert! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...