Donpedro Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Lurer på hva Nettby er. Så at det var delt inn i landsdeler/byer/kommuner og slikt, men gidder ikke oppgi mobilnummeret mitt, så jeg får ikke sett hva det går ut på.
Gjest DyneTryne Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Det var ganske kult i starten, men nå er det sånn "Hei du var sexy på bildet og søtt fjes kan vi chatte kanskje vi bør møtes he he he he *s*" Fjeset er blurry på bildet tilogmed Altså, det er et nettsamfunn, som også blir brukt som harrysjekkested.
Donpedro Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Å, ikke mer spennende enn som så? Tenkte det var litt spennede at det var delt inn slik det var, har lest at folk har funnet gamle venner og sånt.
Gjest mela Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Å, ikke mer spennende enn som så? Tenkte det var litt spennede at det var delt inn slik det var, har lest at folk har funnet gamle venner og sånt. ← Jeg har det. Så det er ikke bare sjekking.
Donpedro Skrevet 8. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2007 Jeg har det. Så det er ikke bare sjekking. ← Hva bruker du det til?
Gjest mela Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Hva bruker du det til? ← Er ikke der kjempemye, men det er mest for å holde kontakt med venner, finne gamle og kanskje noen nye.
minemor Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Jeg er kjempehekta...har funnet masse gamle venner, og fått en del nye. Kan ikke si at det er ett sjekkested, men nå står det jo i profilen min at jeg er gift. Veldig hyggelig by hvor man kan prate med alle typer mennesker - og alle er like hyggelige!! Det er helt ufarlig å gå inn å se, ingen prob med å oppgi nr... alle har bilde og alder oppgitt, så man ser jo hvem man prater med...
Annie70 Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Jeg bruker ikke dette som sjekkested. Her finner jeg en del gamle venner og bekjente. Er med i diverse diskusjonsgrupper og noen lokale grupper hvor vi diskuterer ting og tang som har med stedet vi bor å gjøre. Senest nå i påsken kom jeg i kontakt med en gammel venn som jeg ikke har pratet med på sikkert 15 år.
Gjest DyneTryne Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Å, ikke mer spennende enn som så? Tenkte det var litt spennede at det var delt inn slik det var, har lest at folk har funnet gamle venner og sånt. ← Jo for all del. Det er det jeg bruker det til også, å finne kjentfolk. Men det er nå bare flere ganger om dagen disse mennene som er så kåte de ikke behersker enkle norske ord engang kommer her og skal "Sjate lit på msn" og slike har jeg ingenting til overs for.
Donpedro Skrevet 8. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2007 Jo for all del. Det er det jeg bruker det til også, å finne kjentfolk. Men det er nå bare flere ganger om dagen disse mennene som er så kåte de ikke behersker enkle norske ord engang kommer her og skal "Sjate lit på msn" og slike har jeg ingenting til overs for. ← Er du ikke interessert, altså? Merkelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå