Gå til innhold

Er det OK å hjelpe til...?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en heldig gutt som er sammen med en nydelig dame. Vi har masse sex hele tiden, og hun liker godt å suge meg (og jeg henne, selvfølgelig).

Jeg er litt langsom av meg, så jeg pleier å hjelpe til litt underveis når hun suger meg. Hjelpen består i at jeg overtar i noen minutter underveis, dvs. runker meg selv, så hun skal slippe å slite seg ut på sugingen, Det må jo være fryktelig slitsomt å gape over penis så lenge av gangen...? Dessuten tar det evig lenge hvis hun skal gjøre dette helt alene.

Ihvertfall så medfører min "hjelp" at jeg får orgasme i løpet av 5-10 minutter, og hun tar seg av finalen, dvs. hun suger eller runker meg idet orgasmen kommer.

Jeg synes dette fungerer bra, og hun virker fornøyd. Men nå har jeg begynt å lure på om dette EGENTLIG er litt feil, dvs. er det galt/flaut/pinlig at jeg som gutt hjelper til underveis....? På engelsk er jo "wanker" et skjellsord. Wanker betyr en som runker...

Burde jeg være flau og slutte med dette ? Synes hun jeg er dum og seksuelt håpløs ? Tør ikke spørre henne om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok enkelt og greit spørre henne om det for noe riktig svar får du neppe herfra ettersom hver enkelt person syntes forskjellig. Jeg hadde nok bare hindra ettersom jeg hadde syntes han hadde virka utolmodig hehe.. Han har ikke tolmodighet og hadde derfor ikke fortjent og blitt fort ferdig.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er bare fint å hjelpe til selv under sex, det er mange jenter som gjør det også. Hun blir sikkert bare glad for at du gjør det, for det kan være litt slitsomt for kjeven å suge for lenge av gangen.

Å runke er da bare fint, enten det er alene eller sammen med kjæresten. Så du trenger ikke bekymre deg for at wanker er et skjellsord på engelsk.

Du trenger ikke å være flau. Jeg synes jenta di er heldig, jeg. Du høres ut som en god og omsorgsfull elsker. :)

Skrevet

Tror nok du får best svar om du spør kjæresten din..

Gjest Gjest_Anja_*
Skrevet
Tror nok du får best svar om du spør kjæresten din..

Det er jeg som er Gjest ovenfor.

Det synes jeg var et unødvendig svar. Grunnen til at han spør her, er sikkert at han lurer på hva damer syns om dette. Kanskje synes han det er flaut å spørre kjæresten sin også.

Gjest Gjest
Skrevet

Mange damer (jeg for eksempel :sjenert:) synes det er opphissende å se på at kjæresten runker. Fortsett med det! Du trenger i hvertfall ikke å være flau eller føle deg seksuelt håpløs.

Skrevet

Min type må også hjelpe litt til selv.........

Syntes dette er helt ok :) Jeg liker jo at han har det godt, og jeg er sikker på at dama di også syntes det er greit :)

Vi jenter må som regel hjelpe til på oss selv så hvorfor skulle det bli anderledes....

Gjest Gjest
Skrevet
Min type må også hjelpe litt til selv.........

Syntes dette er helt ok :) Jeg liker jo at han har det godt, og jeg er sikker på at dama di også syntes det er greit :)

Vi jenter må som regel hjelpe til på oss selv så hvorfor skulle det bli anderledes....

At jenter som oftest må hjelpe til litt selv, er ansett som en nødvendig del av sex (klitoris må stimuleres, det vet alle menn..).

Så jeg er enig i at menn også burde kunne "hjelpe til" uten at de skal føle seg idiotiske.

Tror nok også at en del kvinner synes det kan være spennende å se på runking, dessuten kan de lære seg teknikken !

Skrevet
Det synes jeg var et unødvendig svar. Grunnen til at han spør her, er sikkert at han lurer på hva damer syns om dette. Kanskje synes han det er flaut å spørre kjæresten sin også.

Men selv om damer flest er enig i en ting, så betyr det jo ikke at kjæresten hans er enig i det.

Skjønner at det kan være flaut å spørre om, men det er det beste.

Og har man kjæreste så bør man da kunne spørre om sånt, selv om det er flaut.

Gjest Gjest
Skrevet
Men selv om damer flest er enig i en ting, så betyr det jo ikke at kjæresten hans er enig i det.

Skjønner at det kan være flaut å spørre om, men det er det beste.

Og har man kjæreste så bør man da kunne spørre om sånt, selv om det er flaut.

Tja, man kan ikke allltid spørre kjæresten om alt mulig, særlig ikke når forholdet er relativt ferskt. Dessuten er det ikke sikkert man får et ærlig svar.

Men det er vel mye som tyder på at kjæresten i dette tilfellet synes "hjelpen" er helt ok, ellers ville hun antakelig protestert for lenge siden.

TS er antakelig interessert i å høre om andre damer her på KG synes det er "teit" av ham å onanere foran ansiktet til kjæresten. Han viser jo f.eks til at "Wanker" er et hyppig brukt skjellsord på engelsk. Jeg synes spørsmålet hans er på sin plass.

Menn elsker at kvinner onanerer for dem, men er det nødvendigvis slik den andre veien ?

Skrevet

Om ikke kjæresten tør å svare ærlig når han spør så er det jo henne det gå utover. Og da har han jo uansett vist at han er interessert i å høre hennes mening, så kanskje hun tør å si ifra senere.

Jeg mener fortsatt at det kun er kjæresten hans som kan gi han ett godt nok svar på akkurat dette, men om andre her vil fortelle deres mening om saken så er jo det kjempeflott, men skal ikke jeg få lov til å si hva jeg mener fordet?

Gjest Gjest
Skrevet

Det du beskriver, er ikke uvanlig. Noen klarer ikke å komme i munnen i det hele tatt. Kjæresten min bruker mer enn 5- 10 minutter, hvilket jeg ikke synes er problematisk. Men noen ganger tar jeg hånden hans og viser at jeg vil at han skal "hjelpe til". Det hender også når vi har samleie og har holdt på lenge, at det ikke har gått for ham og jeg vil at han skal avslutte mens jeg ser på...

Gjest Gjest
Skrevet
Om ikke kjæresten tør å svare ærlig når han spør så er det jo henne det gå utover. Og da har han jo uansett vist at han er interessert i å høre hennes mening, så kanskje hun tør å si ifra senere.

Jeg mener fortsatt at det kun er kjæresten hans som kan gi han ett godt nok svar på akkurat dette, men om andre her vil fortelle deres mening om saken så er jo det kjempeflott, men skal ikke jeg få lov til å si hva jeg mener fordet?

Joda, kjære deg, alt i orden.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå var det jo KGs lesere han spurte, da han ikke tør å spørre kjæresten.

Det er veldig vanlig når man er ung (som jeg har inntrykk av at trådstarteren er) at man er litt redd for at man er rar eller unormal når det gjelder sex. Når man har sex føler man seg veldig sårbar, og jeg tror de fleste vil kunne synes at det er flaut å spørre kjæresten om slike ting. Da kan det være fint å få høre hvordan andre jenter tenker, og et internettforum er jo en veldig bra plass for det.

For å svare trådstarteren: Jeg har hatt noen kjærester, og noen av dem har runket foran meg, og andre har ikke det. Jeg har satt veldig pris på de som har gjort det, da jeg synes at det virker som de har vært trygge på meg, og at vi har kommet ganske nært på et vis.

Gjest Gjest
Skrevet
men skal ikke jeg få lov til å si hva jeg mener fordet?

Jo, du må gjerne si hva du mener. Men man trenger ikke å uttale seg om alt her i verden, særlig om man ikke har greie på det det spørres om.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er en heldig gutt som er sammen med en nydelig dame. Vi har masse sex hele tiden, og hun liker godt å suge meg (og jeg henne, selvfølgelig).

Jeg er litt langsom av meg, så jeg pleier å hjelpe til litt underveis når hun suger meg. Hjelpen består i at jeg overtar i noen minutter underveis, dvs. runker meg selv, så hun skal slippe å slite seg ut på sugingen, Det må jo være fryktelig slitsomt å gape over penis så lenge av gangen...?  Dessuten tar det evig lenge hvis hun skal gjøre dette helt alene.

Ihvertfall så medfører min "hjelp" at jeg får orgasme i løpet av 5-10 minutter, og hun tar seg av finalen, dvs. hun suger eller runker meg idet orgasmen kommer.

Jeg synes dette fungerer bra, og hun virker fornøyd. Men nå har jeg begynt å lure på om dette EGENTLIG er litt feil, dvs. er det galt/flaut/pinlig at jeg som gutt hjelper til underveis....?  På engelsk er jo "wanker" et skjellsord. Wanker betyr en som runker...

Burde jeg være flau og slutte med dette ? Synes hun jeg er dum og seksuelt håpløs ? Tør ikke spørre henne om dette.

Det virker som dere har et kjempefint sexliv, så bare fortsett som dere har gjort. Jeg er helt sikker på at dama di synes det samme, ellers ville dere ikke hatt så mye sex som dere har. Det at du runker deg selv er overhodet ikke noe å være flau over. Jeg er sikker på at dama di synes at du er veldig god i senga.

Gjest Gjest
Skrevet
Det du beskriver, er ikke uvanlig. Noen klarer ikke å komme i munnen i det hele tatt. Kjæresten min bruker mer enn 5- 10 minutter, hvilket jeg ikke synes er problematisk. Men noen ganger tar jeg hånden hans og viser at jeg vil at han skal "hjelpe til". Det hender også når vi har samleie og har holdt på lenge, at det ikke har gått for ham og jeg vil at han skal avslutte mens jeg ser på...

Ja, hvorfor ikke hjelpe til litt..? Den eneste bi-effekten av det, er jo at man får orgasme fortere, hvilket vel er i begge parters interesse !

I filmen American Beauty ble Kevin Spacey tatt på fersken av kona si mens han onanerte i søvne i dobbeltsengen. Kona vekket ham og skrek at det han gjorde var "avskyelig". Men amerikanerne har en annen seksualmoral enn skandinaver.

Gjest Gjest
Skrevet

Å hjelpe til er helt i orden synes jeg! :)

Men jeg ville lurt på om jeg ikke gjorde det bra nok, hvis gutten min tok over selv mens jeg holdt på. For når jenta blir sliten av å suge, kan hun runke...

Jeg spør gutten gjerne om jeg skal gjøre noe annerledes, og hvis han vil vise hvordan han vil at det skal gjøres er det supert. Men du bør forklare litt, så hun ikke tror at hun ikke duger...

Gjest Keycha
Skrevet

Det er ingenting som er så opphissende som å se gutten runker!!! Ingenting :sjarmor:

Skrevet
Å hjelpe til er helt i orden synes jeg! :)

Men jeg ville lurt på om jeg ikke gjorde det bra nok, hvis gutten min tok over selv mens jeg holdt på. For når jenta blir sliten av å suge, kan hun runke...

Jeg spør gutten gjerne om jeg skal gjøre noe annerledes, og hvis han vil vise hvordan han vil at det skal gjøres er det supert. Men du bør forklare litt, så hun ikke tror at hun ikke duger...

Virker som de fleste her inne synes det er helt OK at gutten hjelper til, og mange synes også tydeligvis det er opphissende å se på. Så da kan vel TS fortsette som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...