Gå til innhold

Awake and unafraid


Gjest *Fearchara*

Anbefalte innlegg

Gjest *Fearchara*

Idag starter jeg en dagbok her på KG og håper jeg klarer å oppdatere den sånn med jevne mellomrom. Sangen "Famous last words" av My Chemical Romance har gitt meg mye inspirasjon og spark med hjelp av noen få, små setninger. Derfor tittelen. Jeg burde strengt tatt reist på konsert og fått backstagepass :ler:

Jeg er en studerende småbarnsmor på veg oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Fearchara*

Trenger å liste opp ting jeg blir nødt til å få kontroll over, endre litt rutiner. Vil nok balle på seg en hel del etterhvert men et sted må jeg begynne:

* Faste rutiner for medisinene. Tar de alt for sent på kvelden :forvirret:

* Rense, smøre ansiktet daglig samt fjerne sminke hver kveld. Huden er ganske problematisk for tiden og jeg vil virkelig fikse den igjen.

* Stå opp tidlig, samme tid hver dag inkludert fridager

* Rydde skikkelig på kontoret/hobbyrommet så jeg kan drive med hobbyene mine igjen

* Stelle i hagen når været ordner seg

* Spille instrumentt mitt oftere så jeg ikke mister kontrollen på det

Oppdaterer listen min når jeg kommer på nye ting :)

Endret av *Fearchara*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :vinke: Innom og lurer fælt på hvem du er. ;) Er du ny her eller har du fått ny identitet som så mange andre?

Uansett, grattis med ny dagbok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fearchara*
Hei du :vinke: Innom og lurer fælt på hvem du er. ;) Er du ny her eller har du fått ny identitet som så mange andre?

Uansett, grattis med ny dagbok! :)

Er en gammel bruker som plutselig ble mett og lei. Mye som skjedde i livet og jeg følte jeg trengte en pause fra det meste på nett og en ny frisk med nytt nick. Ingen dårlige minner bare lysten på nytt nick og være litt anonym.