Gå til innhold

Awake and unafraid


Gjest *Fearchara*

Anbefalte innlegg

Gjest *Fearchara*

Idag starter jeg en dagbok her på KG og håper jeg klarer å oppdatere den sånn med jevne mellomrom. Sangen "Famous last words" av My Chemical Romance har gitt meg mye inspirasjon og spark med hjelp av noen få, små setninger. Derfor tittelen. Jeg burde strengt tatt reist på konsert og fått backstagepass :ler:

Jeg er en studerende småbarnsmor på veg oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Fearchara*

Trenger å liste opp ting jeg blir nødt til å få kontroll over, endre litt rutiner. Vil nok balle på seg en hel del etterhvert men et sted må jeg begynne:

* Faste rutiner for medisinene. Tar de alt for sent på kvelden :forvirret:

* Rense, smøre ansiktet daglig samt fjerne sminke hver kveld. Huden er ganske problematisk for tiden og jeg vil virkelig fikse den igjen.

* Stå opp tidlig, samme tid hver dag inkludert fridager

* Rydde skikkelig på kontoret/hobbyrommet så jeg kan drive med hobbyene mine igjen

* Stelle i hagen når været ordner seg

* Spille instrumentt mitt oftere så jeg ikke mister kontrollen på det

Oppdaterer listen min når jeg kommer på nye ting :)

Endret av *Fearchara*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :vinke: Innom og lurer fælt på hvem du er. ;) Er du ny her eller har du fått ny identitet som så mange andre?

Uansett, grattis med ny dagbok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fearchara*
Hei du :vinke: Innom og lurer fælt på hvem du er. ;) Er du ny her eller har du fått ny identitet som så mange andre?

Uansett, grattis med ny dagbok! :)

Er en gammel bruker som plutselig ble mett og lei. Mye som skjedde i livet og jeg følte jeg trengte en pause fra det meste på nett og en ny frisk med nytt nick. Ingen dårlige minner bare lysten på nytt nick og være litt anonym.

Jeg er fryktelig forkjølet for tiden, litt kjedelig slutt på påsken men det går jo som alltid over. Men da er det deilig å ha kjærlige mann og barn samt laptop med internet. Da blir ikke sykedagene like kjedelige :) Humøret er litt så som så...hodet er litt fullt av demoner. Kommentaren fra Farmor om hvor tykk jeg har blitt stikker dypt, dypt.

Dagens gode minner:

* Jeg og sønnen min danset til musikk

* Søndagsmorgener er herlige når vi ligger alle tre i storsengen å prater, synger og leker.

* Mannen kom med ferdig påsmurte skiver til meg med favorittpålegget mitt mens jeg døset i sofaen

Endret av *Fearchara*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell farmoren din hva du syns om sånne kommentarer og nyt heller livet med mann og barn. Det hørtes mye kosligere ut nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fearchara*
Fortell farmoren din hva du syns om sånne kommentarer og nyt heller livet med mann og barn. Det hørtes mye kosligere ut nemlig :)

Farmor er vanligvis en suveren dame så ho tok meg litt på senga der...dessuten fikk hun fryktelig dårlig samvittighet etterpå. Men, jeg vet jeg har forfalt siste 2 årene men det er en a tingene jeg jobber meg ut av. Så det var vel det at jeg har tenkt tanken selv kombinert med dårlig selvtillitt som gjorde det så knusende.

Mann og barn er fantastiske! Av og til tror jeg at de er to engler som er her for å hjelpe meg å leve. De er så unike og gode begge to. Vi uttrykker ofte hva vi setter pris på, at vi er glade i hverandre, klemmer og koser, nyter måltidene sammen, gir hverandre full oppmerksomhet. Det er rett og slett godt å leve i denne lille familien :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Vet jeg hvem du er??

Jeg er gammel bruker med nytt nick.

Tusen takk for hilsen i dagboka. Det var hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fearchara*

Dårlig dag idag desverre. Nå gleder jeg meg til mann og barn kommer hjem så jeg kan få litt kos. Jeg må jobbe med formen imorgen så jeg får kommet meg på skolen, butikken og tatoo-sjappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fearchara*

Det flasker seg for det siste rommet vi pusser opp her i huset. Etter langvarig og gradvis oppussing nærmer det seg endelig slutten. Småting kan alltid endres men det er småting. Jeg har en fantastisk svigerfar som hjelper oss utrolig mye og han kan enormt mye. Vi har spart mange penger på hans kunnskaper og kreativitet :)

Dagen ble bedre når mann og barn kom hjem. Men sånn er det bare for tiden, noen dager er skikkelig dritt. Jeg takler de bedre nå og med medisiner går alt mye bedre. De dårlig dagene er tunge men ikke lenger uoverkommelige. Store ting har skjedd det siste året og jeg har mange å være takknemlig ovenfor. Og det er jeg. Har gitt uttrykk for det også til de det gjelder. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fearchara*

Ikke akkurat awake for tiden...sjuk nemlig :forkjola:

Satser på at det snart er over så jeg kan komme meg opp og på skole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fearchara*

En utrolig deilig dag! Sønnen min overnattet hos mine svigerforeldre siden mannen min skulle jobbe sen kveld igår. Så gutten og jeg tilbragte kvelden der og jeg kom tilbake før kl.8 idag. (Da skulle mannen jobbe igjen). Solen skinte, det var varmt i været og vi gikk tur til en stor barnehage og lekte i mange timer. Vi har spist is, vært på plantasjen, ryddet litt i hagen og grillet pølser til kvelds på den nye grillen vår.

Men nå er jeg også utrolig trøtt. Mye frisk luft samt kun 2 timer søvn natt til fredag har nok en viss innvirkning. Så jeg tror jeg trenger en god kopp kaffe :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og leser og hilser pent :bukke:

Og legger igjen et ønske om en god dag. Håper du har fått deg litt søvn i det siste! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest *Fearchara*

Jeg merker at jeg ikke har så mye overskudd til å skrive dagbok som jeg først trodde...men jeg kommer nok til å stikke innom nå og da. Det er mye jobbing på skolen for tiden og jeg har ikke den energien jeg trenger til det og alt det andre. Så det går litt haltende, men jeg prioriterer alltid familien først. Det gir meg mest tilbake og jeg føler meg alltid bedre.

Jeg har shoppet masse i det siste, til meg selv. Den siste uken har overgått de siste årene tilsammen. Det sier mest om de siste årene egentlig men det er deilig å føle seg fresh og fin, deilig å lukte godt å ha myk hud, nye klær og nye sko. Når jeg er ferdig med studiene er det stor fare for at størsteparten av min første lønning går til sko :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...