Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm...... :lol:

Littegranne pinlig, kanskje, for det var ikke sambos navn jeg skrev først.... Det var en kamerat sitt navn.... :oops: :oops:

Velger jeg å ikke høre på den der? Ehm, JA! :wink:

Lillian

Gjest Virvel
Skrevet

Ehhh... jeg satte opp broren min på "en annen person av motsatt kjønn" jeg. Det stemmer jo at jeg liker ham, men det var kanskje ikke helt det de mente...

Gjest Hilde K S
Skrevet

Kunne se ut som et skremmende resultat, men når jeg tenker over det er det nok statistikk på hva man svarer hvor ! Og hvorvidt en relaterer sanger til dem man kjenner !

Skrevet

:oops:

Litt avslørende, men jeg hadde også skrevet opp broren min på annen person av motsatt kjønn, men ellers så passet sangene utrolig bra..

Skrevet

Jeg tok mannen min først, og det stemte jo bra. Resten, tja.... Vet ikke helt, men det er jo alltid morsomt med slike tester uansett resultatet. :wink:

• 1 måned senere...
Gjest Små lysende sjødyr
Skrevet

Det stemte altfor bra i min case.

Den sa det jeg ikke engang tør å tenke. :oops:

Men morsomt. :wink:

Maja

Skrevet

Den der er tragisk, spesielt fordi jeg skrev Mikkel sitt navn i flere av alternativene (jeg er gal etter Mikkel) - og det ble jo bare møl :lol::ler:

Gjest gjest1
Skrevet

teite svar - ikke noe av det stemte... jo forresten det med vennene stemte - ikke noe av det andre

Skrevet

Jeg satte også opp broren min som en annen person av motsatt kjønn...

Men det stemte på min kjæreste, og litt på vennene mine, sangene... tja... vet ikke helt

Skrevet

Hihihi!

Jeg satte opp favoritt barnesangene mine på sanger.

Så fragglesangen ble den som passa på kjæresten min.

C is for cookies ble sangen som var som meg :lol:

Og max mekker sin "jeg digger, digger, digger, digger deg" ble den som fortalte om hvordan jeg føler meg i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...