ArneA Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 (endret) Prøver å brenne en dvd i nero, men det hele greien ser ut til å ta FIRE timer å brenne og når den er ferdig med klargjøringen får jeg beskjed om at det ikke er nok plass på dvd. Filen jeg prøver å brenne er i avi format. Må jeg gjøre om på formatet isåfall? hvordan får jeg brent filen uten at det tar en evighet? Bruker nero 7 (nero vision) Takker for svar Endret 8. april 2007 av ArneA
Gjest Maxagaze Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Du kan jo bruke ett DVD authoring program, og bruke Nero til bare brenningen ? Freeware dvd authoring: Link ...denne lager da en Video_ts og en Audio_ts folder m/innhold på hdden din, bla deg fram til disse mappene i Nero etterpå og brenn !
ArneA Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Takker:) vil det altså si at det ikke er noen andre alternativer enn å konventere over til annet format?
Gjest Maxagaze Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Takker:) vil det altså si at det ikke er noen andre alternativer enn å konventere over til annet format? ← Du må nok konvertere fila, ja. Neste gang du laster ned en film, prøv å få tak i ett iso image, disse inneholder ofte Video_ts og Audio_ts folderne, da kan du bare brenne den ut på direkten.. ..eller mounte den med f.eks daemon tools, og slippe utgiftene til DVDr plater helt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå