Gå til innhold

Påsken blir aldri helt den samme...


Arkana

Anbefalte innlegg

I påsken for 3 år siden døde Pappa plutselig. Og denne påsken døde svigermor. :tristbla:

Familien har sittet hos henne på sykehuset i to uker og ventet på slutten. Det er trist. Trist at to av de viktigste menneskene i våre liv ikke får delta i bryllupet vårt i sommer. Trist at våre fremtidige barn har mistet to besteforeldre allerede før de er født. Trist at nok et menneske har mistet sin livspartner.

Jeg vet hvordan samboeren min har det nå, selv om jeg slapp å se Pappa lide seg gjennom sykdom, smerter og død. Jeg er glad jeg slapp det, men samboeren min fikk til gjengjeld en mulighet jeg ikke hadde: å være der da det skjedde og si alt som trengte å bli sagt, en avslutning. Etter to uker i en egen boble skal livet plutselig tilbake til det hverdagslige, jeg vet hvilken underlig følelse det er og hvor urettferdig det kjennes at folk skal gjøre alle de andre vanlige tingene og leve som de alltid har gjort når et fantastisk menneske ikke får være med lenger.

Men livet går videre, om enn ikke helt på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Så trist, kondolerer :klem: Vet hvordan du har det, mistet selv pappa plutselig for snart 2 år siden og deretter en annen i familien bare et år etter i kreft.. Føler også på det at ting aldri blir det samme.. 2 viktige personer som mangler i bryllupet vårt også i sommer :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kondolerer så mye Arkana, det var veldig leit å høre, jeg husker du var urolig for om hun kom til å leve til bryllupet deres. Jeg vet hvordan det er å sitte å holde noen i hånden de siste ukene av livet, hvordan tiden opphører og den absurde følelsen av å være utenfor en verden som fortsetter å spinne. Jeg er sikker på at du og samboeren din tar godt vare på hverandre i denne vanskelige tiden, det er så viktig å ta vare på de gode øyeblikkene. Ta all den tiden du trenger

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkar! ikke at det betyr noe men påsken for to år siden døde faren til kæresten min...det er noe med den årstiden.. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...