Gå til innhold

vondt i svelget og brystet


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Har plutselig fått så vondt når jeg svelger, det minner om halsbrann,men eks.Link tar ikke dette! Jeg er ikke sår i halsen eller forkjølet, så allmentilstanden er fin den. Har ikke spist noe sterkt eller drukket noe alkohol.

Det er akkurat som det er mye luft i spiserøret og dette gjør veldig vondt, og kommer når jeg svelger. :tristbla:

Er det noen som har noen råd til hva jeg bør gjøre, eller som selv har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
:grine: noen som vet noen råd nå da, eller hva det er?
Skrevet

Åja, jeg får også sånn noen ganger. Noen ganger er det helt nede i brystet, andre ganger oppe i halsen. Aner ikke hva det er, men heldigvis går det som regel over etter en time eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...