Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Har plutselig fått så vondt når jeg svelger, det minner om halsbrann,men eks.Link tar ikke dette! Jeg er ikke sår i halsen eller forkjølet, så allmentilstanden er fin den. Har ikke spist noe sterkt eller drukket noe alkohol. Det er akkurat som det er mye luft i spiserøret og dette gjør veldig vondt, og kommer når jeg svelger. Er det noen som har noen råd til hva jeg bør gjøre, eller som selv har opplevd dette?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 noen som vet noen råd nå da, eller hva det er?
wondergirl Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Åja, jeg får også sånn noen ganger. Noen ganger er det helt nede i brystet, andre ganger oppe i halsen. Aner ikke hva det er, men heldigvis går det som regel over etter en time eller to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå