Gå til innhold

Mensen og bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Brura_*
Skrevet

Jeg har nettopp beregnet at jeg får blødninger i bryllupet mitt i neste uke...

Jeg vet at piller kan utsette mensen, men jeg har aldri hatt noen legetime. Jeg er jomfru, og har sett fram til denne natta.

Har noen av dere gifte kvinner vært nødt til å si nei på bryllupsnatta?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Den som venter på noe godt...

Man kan helt fint ha sex selv om man har mensen.

Gjest Shayla
Skrevet

Få en legetime og ta disse pillene så du kan utsette mensen i noen dager. hvertfall til over bryllupsnatten:)

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg tror absolutt jeg ville gjort alt for å få tak i piller som kan utsette mensen. Men da må du forte deg, for man må begynne på pillene en stund på forhånd.

Gjest Advena
Skrevet
Jeg vet at piller kan utsette mensen, men jeg har aldri hatt noen legetime.

Ta kontakt med legen din, så ordner h*n sikkert noe. :)

Dessuten, som Hilde sier, er mange som har sex selv om jenta har mensen. :)

Håper du får et fint bryllup!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har nettopp beregnet at jeg får blødninger i bryllupet mitt i neste uke...

Jeg vet at piller kan utsette mensen, men jeg har aldri hatt noen legetime. Jeg er jomfru, og har sett fram til denne natta.

Har noen av dere gifte kvinner vært nødt til å si nei på bryllupsnatta?

Tror det er litt for sent med p-piller, dessverre.

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Tror det er litt for sent med p-piller, dessverre.

Det er ikke P-piller det er snakk om. Det er piller kun beregnet på å utsette mensen, og man kan begynne på dem 3-4 dager før menstruasjonen.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ikke P-piller det er snakk om. Det er piller kun beregnet på å utsette mensen, og man kan begynne på dem 3-4 dager før menstruasjonen.

Dette er veldig i seneste laget.

Skrevet

Jeg brukte piller for å forskyve mensen for jeg skulle også ha mensen når jeg giftet meg.

Jeg behøvde ikke legetime for å få de tablettene som utsatte mensen, (jeg husker ikke hva de het) jeg bare ringe legen så fikk jeg en resept.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror det er for sent med de pillene som skal forskyve mensen. Jeg mener at man må begynne 10 dager før forventet blødning?

Gjest Gjest
Skrevet
Tror det er for sent med de pillene som skal forskyve mensen. Jeg mener at man må begynne 10 dager før forventet blødning?

:Nikke:

Skrevet

For å forskyve mensen, kan du begynne med Primolut senest tre dager før forventet mens.

Denne pillen tar du 3 ganger daglig.

Du kan utsette mensen i inntil 10-14 dager.

Neste blødning kommer et par dager etter at du har tatt den siste tabletten.

Går så fint :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk meg slike piller før bryllupet. Nå slapp jeg å bruke dem, men de skulle jeg begynne å ta tre dager før forventet menstruasjon i alle fall. Nå slapp jeg heldigvis, for jeg fikk mensen tidligere, og så sa dama på apoteket at man kan føle seg veldig oppblåst når man går på de... Og hvem vil vel det den dagen?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er 3 dager før forventet mens man tar disse pillene ikke 10 som enkelte påstår her. Jeg opplevde ikke å bli oppblåst! Lykke til trådstarter :)

Dere som sier at man kan ha sex selvom man har mensen..dere kan ikke blø særlig mye???? Og nå er jo dette tilfellet uansett veldig spesielt i og med at hun er jomfru....vil vel at det skal være best mulig da og det er det ikkeeee med mensen.

Skrevet

Piller som utsetter mensen er ikke garantert å virke. Fungerte ikke på meg, annet enn det vanlige dårlige humøret som følger av hormon-overdose.

Gjest Keycha
Skrevet

Men om du skal ha sex for første gang så skjønner jeg godt at ikke mensen er særlig ønsket da.. Går fint an å ha sex med mensen ja, hadde det hele tiden med ex'n, men ta deg en tur til legen din du. Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde forklart situasjonen til mannen, og heller tatt bryllupsnatten på etterskudd. Sjansen for at du får bivirkninger av primolut er rimelig stor, og du kan risikere å få hele bryllupsdagen spolert.

Og hvem vet, mange får mensen lit forsinket pga stress, og bryllup er jo en såpas stressende opplevelse at det kanskje kan forskyve det?

Lykke til og kos dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...