Gjest Turi Skrevet 18. april 2007 #21 Skrevet 18. april 2007 Hvor mye betalte dere for trappa? En etasje eller? Var det inkl. montering? ← Vi betalte 35 000 inklusive montering. Da var hullet allerede laget (flyttet trappen fra ett sted til et annet i huset) av snekker, vet ikke hva det kostet. Trappen kom i deler og var satt opp i løpet av et par timer. Og den er kjempefin , mørke trinn og håndlister og hvite spiler eller hva det heter og vanger. Det er en vinkeltrapp uten repos.
loop Skrevet 21. april 2007 #22 Skrevet 21. april 2007 Flott tråd! Løste mye hodebry for meg. Spesielt takk til Leo som gir svært gode råd. Gleder meg til å sette igang nå.
Leo Skrevet 21. april 2007 #23 Skrevet 21. april 2007 Spesielt takk til Leo som gir svært gode råd.←Jeg har jo knotet en del, så det er bare hyggelig om mine erfaringer kan komme til nytte. Du skal forresten få ett råd til. Når du bruker oljebasert lakk eller maling er det lurt å surre en liten pose rundt hodet på penselen og legge den i fryseren mellom hvert strøk. Om den ligger der i 2 - 3 uker har ingenting å si. Da er penselen like fin (Litt stiv i noen få minutter) og du kan fortsette der du slapp uten å søle med whitespirit og rengjøring.
loop Skrevet 21. april 2007 #24 Skrevet 21. april 2007 Jeg har jo knotet en del, så det er bare hyggelig om mine erfaringer kan komme til nytte. Du skal forresten få ett råd til. Når du bruker oljebasert lakk eller maling er det lurt å surre en liten pose rundt hodet på penselen og legge den i fryseren mellom hvert strøk. Om den ligger der i 2 - 3 uker har ingenting å si. Da er penselen like fin (Litt stiv i noen få minutter) og du kan fortsette der du slapp uten å søle med whitespirit og rengjøring. ← Takk igjen, har kastet utrolig mye pensler pga slurv. En annen ting jeg gjør med dyre spesialpensler er å sette de inn i zalo/plast etter rengjøring. Slik holder de i årevis. Greit med pensler som koster flere hundre (til kunstmaling), men til vanlig opppussing er jeg fornøyd med middels pensler om de hoder prosjektet ut. Med to-tre ukers holdbarhet i frysern er jo det fullt mulig. Supert tips! Mange takk!
Gjest Persille Skrevet 21. april 2007 #25 Skrevet 21. april 2007 Takk Sissan. Har sett noen lekre trapper og drømmer meg bort. Nå vet jeg iallfall hva prisen starter på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå