Gå til innhold

Meet the parents


Metis

Anbefalte innlegg

Gud, hvor jeg synes denne er utrolig morsom. :klappe: Pinlig, ubehagelig morsom!

Måtte bare få det ut.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt slitsom, men jeg likte den allikevel. Flirte så jeg hold tpå å tisse meg ut opptill flere ganger. Og det er ganske bra gjort siden jeg stort sett avskyr komedier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer at det er den med De Niro og Stiller. Vanligvis synes jeg amerikanske komedier kan bli litt vel forutsigbare og platte, men akkurat denne her synes jeg skiller seg ut. Har sett den flere ganger,og jeg er ikke typen som ser filmer mange ganger. Det jeg liker best med den, er at det skjer noe artig hele tiden, med mange morsomme småkommentarer. Skulle egentlig tro at det ikke ville være så ustyrtelig morsomt med navnet "Gaylord Focker", men jo, det er fantastisk artig i denne filmen.... :ler::ler::ler::ler:

Halleluja! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Elsker den filmen :D

Men hva er det han robert gjør narr av stiller i badebuksa? At han er tjukk? Han kommer jo hele veien med hasj-vitser til han siden han tror han er tjallis, men han sier jo "I guess that's what they call the munchies" At han spiser masse. Jeg ville heller mobbet tisseluren i en slik habit altså! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Noen som vil avsløre slutten? Jeg så bare til han ble kastet ut jeg, til han fikk tilbake bagasjen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg lever meg litt for mye inn i filmer, for jeg blir så pinlig berørt av slike filmer at jeg rett og slett ikke klarer å se på uten å gjemme meg. Klarte bare å se starten, så måtte jeg slå av:rodme: :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også denne filmen var utrolig morsom! :ler: Mannen også - som virkelig IKKE liker slik type film. Focker, ha ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...