Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Hei, er det noen som vet om det finnes en laserklinikk i Bergen hvor dem fjerner føflekker? Hvis ikke, hvor ellers i landet kan jeg fjerne føflekker med laser?
Metis Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Sjekk ut www.laserklinikken.no. Ellers vet jeg at det er en del klinikker på østlandet som driver med dette, men husker dessverre ikke noe navn. Men laserklinikken har mange klinikker i Norge, men dessverre tror jeg ikke de har i Bergen, uten å være skråsikker på dette.
Montezuma Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Vil bare råde deg til å være veldig nøye ved valg av klinikk. Mange useriøse og/eller uerfarne. Terapeuter. Føflekk bør ikke fjernes av andre enn lege. Sjekk bakgrunnen til klinikken og de som jobber der.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Vil bare råde deg til å være veldig nøye ved valg av klinikk. Mange useriøse og/eller uerfarne. Terapeuter. Føflekk bør ikke fjernes av andre enn lege. Sjekk bakgrunnen til klinikken og de som jobber der. ← Hvorfor bør ikke føflekker fjernes av andre enn lege?
Montezuma Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Hvorfor bør ikke føflekker fjernes av andre enn lege? ← Fordi det kreves utdannelse og erfaring for å kunne vurdere sikkert om den bør fjernes kirurgiskeller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Fordi det kreves utdannelse og erfaring for å kunne vurdere sikkert om den bør fjernes kirurgiskeller ikke. ← Men hvis en lege ser på føflekken og sier at den ikke er farlig og trenger ikke fjerne den, er det da utrygt å fjerne føflekken hos noen som ikke er lege?
Montezuma Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Men hvis en lege ser på føflekken og sier at den ikke er farlig og trenger ikke fjerne den, er det da utrygt å fjerne føflekken hos noen som ikke er lege? ← Her var det snakk om Laserklinikker. Om hun oppsøker en sånn, bør det være lege som tar henne imot. Det kreves ingen utdannelse for å bruke laser, dvs at det kan være en hvemsomhelst som behandler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå