Gå til innhold

Nettsider


Flying

Anbefalte innlegg

Det har helt sikkert vært pratet om her inne før, men dette er litt nytt for meg det.. Er det noen nettsider jeg MÅ vite om? Eneste jeg har vært inne på er barnimagen.no Har dere noen tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker disse sidene veldig godt:

www.babyverden.no

www.morogbarn.com

www.mammanett.no

Eller gå inn på sol.no i venstre kolonnen er det en link som heter graviditet og fødsel,da får du opp mange bra linker både for gravide og for foreldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mye på nybaktmamma en periode. Fint forum, men det går ofte så tregt der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns snartmamma er et veldig bra forum for oss gravide! =)

Kan også anbefale www.tettinntil.com hvis du har tenkt å bruke tøybleier, bæresjal o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange gode sider der ute. Selv har jeg 20 på favorittlista mi som omhandler temaet på en eller annen måte; forum og informasjonssider. I tillegg har jeg 51 sider med netthandel på mammaklær, barneklær og barneutstyr. Så hvis du leter etter noe spesielt er det bare å spørre! ;)

Men mest brukt er nok babyverden.no og barnimagen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, det er jo bare å velge og vrake jo! Kommer til å bruke myyye tid på "fornuftige" ting på jobb nå ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange gode sider der ute. Selv har jeg 20 på favorittlista mi som omhandler temaet på en eller annen måte; forum og informasjonssider. I tillegg har jeg 51 sider med netthandel på mammaklær, barneklær og barneutstyr. Så hvis du leter etter noe spesielt er det bare å spørre! ;)

Men mest brukt er nok babyverden.no og barnimagen.no

Kunne du lagt inn et par linker til noen sider med mammaklær? Ei venninne er gravid og gruer seg så fælt til å finne mammaklær... så tenkte å overraske henne med noe fint + ha noen tips til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammaklær:

www.mamasita.no

www.mammashop.net

www.ellababy.no

www.bittens.no

www.laredoute.no

www.motherhood.com

www.suki.no

www.nine.no

www.mammahuset.no

www.2wear.no

www.denkulemage.no

mammaogmeg.no

www.nanima.no

www.storken.no

Se også www.mamalicious.com - masse fine klær som du finner i noen spesialbutikker for mammaklær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...