Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Vi forteller det til familien på fredag og venner i løpet av helga. Synes det har vært veldig godt å ha litt fred og ro rundt dette jeg. Det har vært en stor ting som bare jeg og min kjære har vært sammen om. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle vente så lenge, men for oss ble det veldig riktig. Men jeg gleder meg selvfølgelig ufattelig mye til å dele det med alle nå da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende med første jordmortime :hoppe:

Håper du får høre hjertelyden altså :)

Også skjønner jeg godt at du gleder deg til å fortelle familie og venner ja. De blir helt sikkert kjempeglade :)

Masse lykke til hos jormora i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Impala:)

For en deilig dag! Det startet med at jeg forsov meg. Våkna kl 9.. Var på kontoret litt før ti. Ringte søss kl 12 og lurte på om vi skulle ta oss en bytur. Hun og lille S hentet meg på jobb så reiste vi hjem til meg. Parkerte bilen og tusla til byen. Satt i parken og spise is og shoppet litt. Mamma kom også innom etter jobb. Nå har vi sittet på verandaen og kost oss med grilling. Fortsatt 30 grader her og strålende sol. I like..

Lurer på om mamma og søss legger merke til den bitte lille belgen min jeg.. Jeg som aldri har hatt mage før.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er liv i magen min!!!! :) Trallallaaalalaaa

I dag har jeg vært hos jordmor og jeg var kjempe spent. Etter mye prating og informasjon ville hun lytte på meg. Det viste seg at livmoren lå under en stor blodåre, så hun fikk bare inn min puls. Etter litt flytting hit og dit så slo det plutselig inn en sterk og høy hjertelyd! Den målte 152:) Helt utrolig stort! Nå kan jeg endelig tro at jeg virkelig er gravid! :hoppe:

Jordmoren min var helt fantastisk. Fikk mobil nummeret hennes, slik at jeg kunne nå henne når det måtte være.. Slik er det å ikke bo i en storby. Hun var godt voksen med masse erfaring. Nå er jeg bare lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk høre hjertelyden :juhu:

Nå skal helgen brukes til å dele gleden?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt ut noen kreative måter å si det på da, eller går dere for "det enkle er ofte det beste"-metoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har tenkt og pratet om så mye rart.. Men det blir nok bare at vi forteller det ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Så fantastisk å høre hjertelyden! Jeg gråt av glede første gangen jeg hørte den :) Man blir jo helt tussete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

Jo, men det første livstegnet er det noe helt spesielt med. Var på forhånd sikker på at jeg kom til å begynne å tute idag og, men jeg ble så oppslukt av alt som skjedde på skjermen at jeg glemte det av :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt!! :juhu: Hater at jeg blir sippete av å lese på KG, men denne gangen gikk det rett i tårekanalene gitt... :sjenert: Er kjempeglad for din skyld, dette FORTJENER dere!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: så gøy!!!!!!

Lykke til med fortellingen i helgen, tipper en stk. søster og en stk. mor har misstanke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...