Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe

Høres ut som om du har hatt en super ferie :) Kjenner igjen det med å ikke få dele opplevelser med sin kjære. De første sparkene på utsiden hos meg kom mens han var på kurs i Oslo. Det blir liksom ikke det samme å dele opplevelsene per telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også skal ønske meg hjemmekontor hvis man kan gjøre sånne morsomme ting istedet for å jobbe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hjemmekontor jeg, men :sjenert: Du jobber vel nok ellers til å kunne daffe en dag sikkert :) Tenk, nå er det snart UL-tid for deg altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem snuppa. :klem: Så godt å lese at du har hatt og har det så bra. Kos deg med magen. :)

Vet du har mye å gjøre om dagen, men har du fått med deg at jeg har fått ny jobb? :juhu:

Stikker snart på ferie jeg også nå, gleder meg!

Skal vinke når vi kjører forbi deg i 10-11 tiden på fredag ;)

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hjemmekontor jeg, men :sjenert: Du jobber vel nok ellers til å kunne daffe en dag sikkert :) Tenk, nå er det snart UL-tid for deg altså :klem:

Jeg har absolutt ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde en effektiv jobbdag i går nei. :) Ja, tenk at jeg allerede skal på UL.. Jeg som trodde de ukene her skulle gå sååå sakte..

Velkommen hjem snuppa. :klem: Så godt å lese at du har hatt og har det så bra. Kos deg med magen. :)

Vet du har mye å gjøre om dagen, men har du fått med deg at jeg har fått ny jobb? :juhu:

Stikker snart på ferie jeg også nå, gleder meg!

Skal vinke når vi kjører forbi deg i 10-11 tiden på fredag ;)

Tuuusen takk! Neeeei, har du fått deg ny jobb!?!? Har jo ikke hatt så mye å gjøre i det siste, men har ikke vært inne i bloggen. Har ikke hatt tilggang vet du. Gratulerer såååå mye. Åh, nå ble jeg glad! Gleder meg til å høre hva slags jobb det er! Du må vinke når du drar forbi ja! Du ser godt huset mitt fra der du kjører! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg! Guri, får ikke med meg noe jeg. Men så hadde jeg ikke akkurat med meg pc'n på ferie heller da.. :ler: Skal ta en blogg runde i kveld jeg, hvis jeg ikke finner på noe annet tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uken har jeg hatt smerter under venstre ribben. Det kommer ofte på ettermiddagen/kvelden. Det kjennes ut som om jeg blir veldig sliten akkurat under der. Det er vel bare at det skjer mye og at noen tilpassinger skal til.. Nå sitter jeg på kontoret og føler bare for å legge meg ned for å strekke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten ikke at det er så lett å styre den vektoppgangen jeg da ;)

Har + 12 kg så langt, og det er bare bittelitt over en vektøkninskurve jeg fant her inne som varpå en total vektoppgang på 14 kg.

De smertene dine kan jo være pga at livmoren vokser og tøyer festene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden man kan planlegge hvor mye man skal legge på seg under en graviditet tror jeg.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg! Guri, får ikke med meg noe jeg. Men så hadde jeg ikke akkurat med meg pc'n på ferie heller da.. :ler: Skal ta en blogg runde i kveld jeg, hvis jeg ikke finner på noe annet tull.

Du skal i alle fall ha tilgang til min. Du får skumme gjennom der for å se litt mer om jobben. For jeg skal jo liksom være anonym på KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nesten ikke at det er så lett å styre den vektoppgangen jeg da ;)

Har + 12 kg så langt, og det er bare bittelitt over en vektøkninskurve jeg fant her inne som varpå en total vektoppgang på 14 kg.

De smertene dine kan jo være pga at livmoren vokser og tøyer festene.

Jeg tror nok at det er noe som vokser og tøyer seg her inne ja.. Det slipper taket etter en halvtime på sofaen. Tror nok ikke det er så lett å styre vekten jeg heller.. :ler: Men litt fokus på kosthold og trening vil jeg nok ha, selv om jeg absolutt ikke har panikk for å legge på meg.

Du skal i alle fall ha tilgang til min. Du får skumme gjennom der for å se litt mer om jobben. For jeg skal jo liksom være anonym på KG ;)

Nå har jeg oppdatert meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag går jeg inn i uke 18! Går fort gitt. Nå er det bare en uke til UL. Etter den drømmen jeg hadde i natt, så gruver jeg meg litt. Har hørt at gravide ofte har mareritt og den siste uken har jeg hatt opp til flere. Går på alt fra at min kjære er utro, at vi krangler, at jeg mister osv.. Bra det bare er en drøm.

Den uken i Skiathos skjedde det forresten mye med kroppen min. Det gikk ikke en dag uten at jeg kjente bobler i magen og magen vokste dag for dag. Jeg kan ikke fortsette i dette tempoet som jeg har hatt siste uken.. Da blir jeg stor..

Ellers så har jeg perioder der jeg blir grepet av "panikk". Hvordan kommer vi til å fikse barneoppdragelsen, hvordan kommer ungen til å klare seg i sosiale sammenhenger, hvordan kommer det til å gå på skolen, hva med mobbing, oppfølging, venner osv.. Kommer våre venner til å prate om hvordan vi gjør det, ikke gjør det, skulle gjort det. Kommer dette til å gå bra!?!

Ser for meg at vi får mange bekymringer i årene framover. Ingenting vil noen gang bli som før..

Endret av Isdronningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk kjedet meg på jobb.. Det har jeg sjelden tid til. Det er alltid en overgang når vi kan begynne å gire ned. Her hos oss er det full rulle fra august til slutten av mai. Det er kun de månedene her vi kan tillate oss å surre litt. Det resulterer i at jeg blir stressa, rastløs og synes at jeg ikke får gjort noe. Egentlig skal jeg prøve å bare nyte det. Tempoet øker igjen tidsnok..

I går lagde jeg en kjempe god pasta/kylling salat. Jeg lagde så mye at jeg har til i dag også. Nå sitter jeg her og gleder meg til å komme hjem. Skal steke hvitløksbrød og kose meg! Vurderer å ta litt sol også. Litt greit å holde på den fargen jeg fikk i Hellas. Det blir uansett ikke mange minuttene da.. Jeg har vel egentlig fått nok sol for en stund. Dessuten så har jeg ikke lyst til å få sånne mørke pigmentflekker som jeg vet mange gravide får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellers så har jeg perioder der jeg blir grepet av "panikk". Hvordan kommer vi til å fikse barneoppdragelsen, hvordan kommer ungen til å klare seg i sosiale sammenhenger, hvordan kommer det til å gå på skolen, hva med mobbing, oppfølging, venner osv.. Kommer våre venner til å prate om hvordan vi gjør det, ikke gjør det, skulle gjort det. Kommer dette til å gå bra!?!

Ser for meg at vi får mange bekymringer i årene framover. Ingenting vil noen gang bli som før..

Den panikken vil sikkert ikke slippe taket på noen år, for å ikke snakke om tiår. Jeg er jo tredve og mamma bekymrer seg stadig...

Men det er bare sunt, dessuten må man feile litt for å lære. Og skulle det gå riktig gale med oppdragelsen, så får du bare spørre om hjelp på KG. For her kan de fleste mødre ALT. :hoho:

Og de marerittene du har går ofte i bølgedaler, hos meg var det alltid intens før UL. Det er jo da du får hilse på nurket for første gang ;)

Tror jeg må finne en internettkafé på ferie og lese om ULen din ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
I dag går jeg inn i uke 18! Går fort gitt. Nå er det bare en uke til UL.

:overrasket:

Det er jo ikke lenge siden jeg var i uke 8 og du var nygravert :) Tida flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den uken i Skiathos skjedde det forresten mye med kroppen min. Det gikk ikke en dag uten at jeg kjente bobler i magen og magen vokste dag for dag. Jeg kan ikke fortsette i dette tempoet som jeg har hatt siste uken.. Da blir jeg stor..

Tenk om det er tvillinger?!?!?! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at det snart er UL da :)

Gleder meg til å høre hvordan det har gått.

Ellers så er det vist ikke anbefalt å ta sol når man er gravid. Er ikke helt sikker på hvorfor, for det har aldri vært noe alternativ for meg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...