Gå til innhold

Det blir litt av en julegave..


Flying

Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg flytte inn hit! Testet positivt på søndag og på nytt i dag. Måtte liksom få det bekreftet.. Har opprettet nytt nick, da jeg ikke ønsker at noen skal vite om det enda.. Tør nesten ikke å tro at det er sant. Er så overlykkelig!

Ett spm..

Er det "lov" å si at man er gravid allerede nå? I følge terminkalkulatoren på barnimagen.no så er jeg 4 uker og 3 dager på vei.. Mye kan vel fortsatt skje?

Endret av Isdronningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart mye kan skje. I teorien er det 75% sjanse for at det skal gå bra nå. Etter 3 måneder er det 90% sjanse for at det skal gå bra.

Det er jo ikke uvanlig å spontanabortere, heller.

Menneh..jeg klarte ikke å holde meg. Skrek det ut til verden da jeg fant det ut, 5 uker på vei. Det er jo en så stor glede, og den gleden du føler i begynnelsen dabber jo litt av. Det er ekstra moro å kunne fortelle folk det når man bobler over slik som i begynnelsen. =)

Det går jo an at du bare forteller det til dine nærmeste, de du eventuelt kunne tenke deg å "dele" en spontanabort med. Jobbkollegaene kan jo gjerne vente, det gjorde jeg i alle fall, men fortalte det til sjefen da. =)

Gratulerer, og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Grendel! Jeg skal gjøre alt som står i min makt for at dette skal gå bra... Jeg kan ikke skjønne hvordan vi skal klare å ikke si noe. Første tanken var jo å ringe mamma.. :ler: Men jeg får vel gi det noen uker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(...)Men jeg får vel gi det noen uker til..

hehe....ja, right - sånn tenkte jeg også når jeg var 4 + 3 gravid. -Skal fortelle moder'n om at hun skal bli bestemor for andre gang når jeg er ca 8-9 uker på vei. Det holdt en liten uke :ler:

Som deg ville jeg rope det ut til hele verden ;)

....og GRATULERE hjerteligst med spire i magen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: Samma her! Jeg klarte å vente et par dager, og så sprakk vi også! Måtte bare rope det ut!! :ler: Klarte å begrense meg til mamma og to venninner...men de andre i nærmeste familie fulgte rimelig raskt etter! ;)

Gratulerer så mye, og lykke til med graviditeten! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe....ja, right - sånn tenkte jeg også når jeg var 4 + 3 gravid. -Skal fortelle moder'n om at hun skal bli bestemor for andre gang når jeg er ca 8-9 uker på vei. Det holdt en liten uke :ler:

Som deg ville jeg rope det ut til hele verden ;)

....og GRATULERE hjerteligst med spire i magen :-D

Tusen takk Scorpina! Thihi, lurer på hvor lenge jeg "holder".. Var på besøk til min tre uker gamle tanteunge i går. Hadde så lyst til å fortelle det til søstra mi!

:ler: Samma her! Jeg klarte å vente et par dager, og så sprakk vi også! Måtte bare rope det ut!! :ler: Klarte å begrense meg til mamma og to venninner...men de andre i nærmeste familie fulgte rimelig raskt etter! ;)

Gratulerer så mye, og lykke til med graviditeten! :-D

Tusen takk Madden.. Hmm, jeg har ett par jeg bare MÅ fortelle det til jeg også.. Skal se hvor lenge det går før alt skjerer seg.. Hehe..

Gratulerer med graviditeten! Håper du får et flott svangerskap! Gled deg!!! :hoppe:

Tusen takk smile!

Gratulerer  :klem:

Takk m@msen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg testet faktisk positivt 1.april i fjor! Og det å få et så fin julegave er bare fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...