Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Hm, satt her og kjente nå, rett under der kjevebeinet "bøyer seg oppover" mot øret, er hoven der... Hva er det som er der? Er småvondt når jeg presser på det og er bare på den ene siden
Gjest Veronica Mars Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Er det ikke mandlene man kjenner der da?
Gjest Vampyra Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Man har lymfekjertler overalt, og spesielt der du nevner. De kan fort hovne opp uten spesiell grunn
Amanlis Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Har du fjernet visdomstenna? Det kan være en visdomstann som er betent.
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 Alle visdomstenner er intakte, men skal ut og jeg burde bestille time til det før de slår seg vrange... Ellers kan jeg ende opp med å gå med tannverk i flere dager
Gjest Veronica Mars Skrevet 7. april 2007 #9 Skrevet 7. april 2007 Alle visdomstenner er intakte, men skal ut og jeg burde bestille time til det før de slår seg vrange... Ellers kan jeg ende opp med å gå med tannverk i flere dager ← Gjør det vondt da? Hvis det er en visdomstann som begynner å bli betent merker du ganske godt...
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #10 Skrevet 7. april 2007 Gjør det vondt da? Hvis det er en visdomstann som begynner å bli betent merker du ganske godt... ← Ikke vondt i tennene, nei. Vet at det er veldig vondt, er utdannet tannhelsesekretær
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå