Gjest Gjest_meja_* Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 har gått i 5 uker på cipralex og jeg erikke blitt særlig bedre av det. Jeg tåler de godt men har fortsatt mye angst.. Jeg skal begynne snart i terapi men jeg synes ting er så håpløst og miuster snart motet.. Hvor lenge kan man gå på cipralex før man merker bedring?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Jeg har brukt dem i 8 uker nå. Startet med 10mg, har nå økt gradvis til 20. Først nå er jeg blitt noe bedre, selvom problemene er der fremdels
Aggi Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Vanligvis er 2-4 uker med Cipralex nødvendig for å oppnå respons, mens størst effekt oppnås ofte først etter ca 3 mnd.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Ta en titt i tråden om angst/skjelving og se om det er noe av det du kan benytte deg av allerede nå? Meditasjonskurs eller yoga for eksempel. Eller du kan kjøpe en bok om kognitiv terapi og begynne å jobbe med tankene selv. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå