Gå til innhold

feil meldig på datan


mee mee

Anbefalte innlegg

hver gang jeg skrur på datan min får jeg opp denne feil meldingen.

RTHDCPL.EXE- ugyldig omplasseringa av system-DLL

står videre et system DLL ble ommplassert i minnet, at programmet ikke vil kjøre skikkelig. det pga at HHCTRL.OCX okkuperer et adresseområde reservert for DLLer i windows..

hva i f.... har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å! Skremmende!

Jeg får akkurat den samme meldingen!

Jeg skjønner jo absolutt ingenting, så hvis noen vet hva det betyr?

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn her akkurat nå for å spørre om det samme, for det er akkurat det samme hos meg!

Det står at jeg skal kontakte leverandøren av DLLen for å få en ny?!?!

Får litt hetta, for jeg har NY PC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere fått beskjeden: dere er nå inne på en voksenside, windows bla bla slette.. noe med activex control.. det har jeg fått når jeg har vært inne på eks facebook og torrentspy..

etter at jeg kom borti noe der så har jeg hatt denne beksjeden på datan hver dag.. men vet ikke om det har noe med det å gjøre da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere fått beskjeden: dere er nå inne på en voksenside, windows bla bla slette.. noe med activex control.. det har jeg fått når jeg har vært inne på eks facebook og torrentspy..

etter at jeg kom borti noe der så har jeg hatt denne beksjeden på datan hver dag.. men vet ikke om det har noe med det å gjøre da..

Du bør prøve å kjøre en spywarescan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og bruttern har også fått den DLL-meldingen, rett etter den siste oppdateringen fra Windows. Onkel sier at det er oppdateringen som har skylden, og at man får bare vente til neste oppdatering kommer. Skikkelig teit at de oppdateringene skal lage feil og krøll i systemet, men onkel sier at Windows liker seg best når den har minst en feil å "klage over", så ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bruttern har også fått den DLL-meldingen, rett etter den siste oppdateringen fra Windows. Onkel sier at det er oppdateringen som har skylden, og at man får bare vente til neste oppdatering kommer. Skikkelig teit at de oppdateringene skal lage feil og krøll i systemet, men onkel sier at Windows liker seg best når den har minst en feil å "klage over", så ...

Dette er et kjent problem. Prøv linken jeg henviser til i forrige innlegg og se om det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bruttern har også fått den DLL-meldingen, rett etter den siste oppdateringen fra Windows. Onkel sier at det er oppdateringen som har skylden, og at man får bare vente til neste oppdatering kommer. Skikkelig teit at de oppdateringene skal lage feil og krøll i systemet, men onkel sier at Windows liker seg best når den har minst en feil å "klage over", så ...

ja det er sant.. hadde jo en oppdatering forrige uke jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...