Gjest skinnhanskejente Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 dette spørsmålet er rettet til jenter. Jeg bruker 10-20 sekunder, og jeg ELSKER det!! holder på til jeg får nok.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Tja det kommer alt ann på det da. Noen gnger kommer jeg med en liten berøring, mens andre ganger kan det ta opp til 20 min. Dagsform teller nok mye her
DaYdReAm Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 aner ikke, men ikke mange minuttene? jeg skal jaggu ta tiden neste gang! dagen derpå tar det forresten lang tid...
Cuba Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Det kommer an på ja. Noen ganger tar det under et halvt minutt, andre ganger rundt 5-10 min. Skal jeg få flere på rad tar det lenger og lenger tid mellom hver gang.
Gjest Skinnhandskejente Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Det kommer an på ja. Noen ganger tar det under et halvt minutt, andre ganger rundt 5-10 min. Skal jeg få flere på rad tar det lenger og lenger tid mellom hver gang. ← Virkelig? Hmm det er det motsatte med meg. Da tar det maks 10 sekunder. Det er deilig da! hadde aldri giddet å ta meg på klitten om det tok 5-30 minutter. :s men det kommer vel an på hvor mye man gjør det. den blir jo mye mer følsom etter hvert da?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Det kan gå veldig kjapt. Men jeg stopper det for at det skal vare. Når jeg nesten kommer, så stopper jeg.
pusejenta Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 I snidt 15 min tror jeg............. kunne ønske at det tok mindre tid.... Desverre kan det gå lengre tid også, og av og til gir jeg opp
Gjest Hufsa Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Det kan gå veldig kjapt. Men jeg stopper det for at det skal vare. Når jeg nesten kommer, så stopper jeg. ← Samme gjør jeg
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Det kan ta fra under 1 minuttt og opp til 20. Med og uten leketøy. Går det for kjapt så får jeg ikke bygget opp nytelsen nok. Da blir det mer en avreagering. Jeg føler meg da egentlig litt snytt De beste orgasmene er de jeg bruker tid til på å bygge opp. Gjerne stoppe noen ganger like før det går for meg og så starte igjen. Det forsterker orgasem.
Daiquiry Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 Bruker jeg vibrator, er det snakk om sekunder, men med bare fingrene kan det ta opp til 10-15 min...
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #13 Skrevet 11. april 2007 En evighet alene Men med en mann så kan det ta bare sekunder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå