Gå til innhold

Hvorfor er du her på KG?


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

Jeg satt i fjor høst og lekte meg på nettet - og trykket da på en link til KG. Tittet litt - leste litt - leste enda mer - og så måtte jeg bare tilbake. :D Dessuten hadde jeg en del tanker og ting jeg var usikker på på det tidspunktet - som jeg vågde å gi uttrykk for her - da som gjest. Etterhvert oppdaget jeg at man hadde fordeler som registrert - at man kunne stemme for eksempel - og at man kunne motta og sende Pm .....

Har også fått kontakt med noen av brukerene her inne - utrolig flotte mennesker som jeg nok ikke hadde møttpå hvis vi ikke var på KG :wink:

Etterpå er jeg faktisk blitt hekta. Først bare på et par steder - men er nå innom de fleste stedene her hver dag for å få med meg hva som skjer :wink: har lært utrolig masse - og fått masse hjelp og positive tilbakemelinger - og det er også fint å kunne bidra selv . :D

Så lenge leve KG ! :hoppe:

Ha en fin kveld alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg er her så usunt mye nå, er at jeg er sykemeldt og hjemme hele dagen - kjeder meg vilt, og må ha noe å henge fingrene i.

Grunnen til at jeg fortsetter å være her, er at jeg liker sidenes design - og at det er en viss styring på hva som foregår.

Det har også et seriøst preg, og noen ganger er det utrolig fascinerende å lese trådene her inne (har sett en del på gamle innlegg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeda meg på jobb en dag, og satt på nettet da jeg tilfeldigvis dumpa innom KG og forumet. Jeg husker at den første diskusjonen / tråden jeg leste her var en diskusjon om det var pent eller ikke å gå uten BH. Og om folk brukte BH på jobb eller ikke osv. Husker jeg fikk meg en god latter, så jeg undersøkte forumet litt mer, og jeg er her enda. Tror jeg skrev et eller to innlegg som gjest før jeg registrerte meg ganske fort.

Synes det er morsomt og interessant å være her, og jeg trives. Har også blitt ekstra kjent med noen av jentene her, og de er helt TOPP! Her kan man snappe opp gode råd, og kanskje se ting litt anderledes enn man i utgangspunktet gjorde i enkelte saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dette forumet noen måneder før bryllupet mitt, og holdt meg på bryllupsforumet til å begynne med. Etter hvert ble jeg kjent med de andre forumene og synes det er interessant og kommunisere på denne måten. Det lir jo nesten som om man kjenner de andre brukerne, samtidig som du kan be om råd og tips, og komme med dine egne meninger. Jeg er veldig glad for at jeg fant KG og spesielt dette forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tilfeldigheter som førte meg inn i dette forumet for ca 1 år siden og siden har jeg blitt værende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kjent med KG takket være Lasse, så derfor er det vel på plass og takke han for det. :kysse:

Kg har faktisk gitt meg mye og det er morsomt å være her inne. Hvor aktiv jeg er her inne går nok i rykk og napp - men det er alltid et savn hvis jeg ikke får vært en svipp tur innom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke når jeg kom hit, men kg fylte tomrommet etter et kjært gammelt forum der vi var ca 10 faste brukere, og som følgelig gikk i oppløsning.

så tok det helt av etter at jeg ble sykmeldt i januar i fjor og ikke hadde noe særlig å ta meg til i et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her ca. 1 år nå. Det startet med bryllups-surfing, og endte med..... :Nikke: ja altså en naturlig fortsettelse på alle andre forum.

Egentlig er jeg en flyktning fra DOL og Mingle.

Er vel ikke den som skriker mest og høyest her inne, men følger godt med. Er totalt avhengig av å stikke innom i ukedagene, men helgen er hellig. Da har jeg "fri" fra det meste.

Jobber foran dataskjerm hele dagen, og da er det lett å sitte å gløtte litt innimellom.

Mange herlige mennesker her iallefall!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant KG da jeg planla bryllup for to år siden. Begynte å suse rundt på de andre diskusjonsrommene også (ikke bare bryllup), og etterhvert ble jeg VELDIG opptatt av graviditet også :sjarmor: På denne tida bytta jeg også nick. Visst nemlig at et par venninner brukte forumet aktivt, og bestemte meg for at de skulle da jammen ikke få vite at jeg var prøver! Var ikke sikker på at de visste nicket mitt, men har en teori om at de gjorde det.

Trives veldig godt her. Kjekke mennesker og kjekke diskusjoner. Ok, diskusjonene tar av innimellom, men det er jo gøy det også da :blunke:

Kommer nok til å bli værende her ja. Tar masse tid, men det er det verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet her ved en tilfeldighet tror jeg... Husker ikke 100% hvordan, men det var sikkert på en av mine søkerunder. Skrev et par innlegg som gjest og leste alle innleggende på "Hus, hage og forbruker" før jeg bestemte meg for å registere meg. Siden har det blitt til nesten 400 innlegg og dagbok. Trives godt her, og har inntrykk av at det er mange oppegående og hyggelige folk her som både setter pris på en god diskusjon, tips og råd og en litt småprat om alt og ingen ting.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var vel egentlig tilfeldigheter som brakte meg til KG. Jeg svitsja innom en dag, leste noen innlegg som engasjerte, og så var det igang. Jeg bruker mesteparten av tiden på nettet til å følge med her, og jeg blir skremt av hvor fort tida går når man har det gøy her inne! :wink: Syns det er kjempegøy å få innblikk i alle livene til dere som er her! Og jeg koser meg med debattene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linn_

Jeg er her inne fordi jeg syntes det er artig å lese om andre mennesker meninger osv.

Også er det mange som spør om mye rart og støtt og stadig så får jeg meg en god latter..

Har vært litt frem og tilbake her en god stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke når jeg kom over KG første gang, men det var uansett på jobb....

Det hender jeg jobber på kvelden og da er det ikke alltid like mye å gjøre, så surfing på nettet kan få tida til å gå.

Etter at vi fikk pc hjemme, for ca 2 1/2 år siden var jeg oftere innom. Husker ikke når jeg registrerte meg, men det er først i den siste tida at jeg har vært innom her daglig. Har permisjon, så titter jeg innom når minstemann sover :)

Synes KG er et av de bedre stedene på nettet :blunke: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bare surfa rundt.... og havna her via en eller annen link og svarte på et eller annet og leste innlegg osv osv... så reggistrerte jeg meg like greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fordi jeg savner Norge litt nå og da.

Ikke så mye at jeg vil hjem, men du verden så deilig det er å skrive på eget språk. :D Og bli oppdatert på hva man er opptatt av "hjemme på bjerget".

Må innrømme at savnet går fort over når jeg ser alle krangletrådene! Men så oppveies det igjen av alle de andre fine diskusjonenen og rådene her. Og de er det heldigvis flest av. La oss alle bidra til at de blir flere!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant forumet ved en tilfeldighet.

Er innom titt og ofte av samme grunn som Litago. Jeg bor i utlandet, og gjennom KG "holder jeg kontakt" med det som skjer i Norge.

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...