Gjest Mzfire Skrevet 1. mars 2003 #1 Skrevet 1. mars 2003 Vet ikke om dette har vært oppe før. Men tanken slår meg. Hva er grunnen til at du vanker nettopp her på Kvinneguiden? Gjennom en god venninde ble jeg henvist hit for første gang. Siden falt jeg for mange flotte brukere her inne. Føler et fellesskap med dere her inne. Ofte jeg sitter og humrer og ler for meg selv. Jeg blir rett og slett i godt humør av å være her inne
Gjest Hege Skrevet 1. mars 2003 #2 Skrevet 1. mars 2003 Jeg snublet inn hit en gang senhøstes 2000, likte det jeg så, og er her enda
Tusenfryd Skrevet 1. mars 2003 #3 Skrevet 1. mars 2003 Jeg fant KG som brud-to-be - og ble her. Da ble jeg veldig fascinert over at det fantes et sånt sted og husker jeg sa til vennene mine etter å ha lest alt brudehysteriet "vet dere at det finnes egne nett-grupper for sånne som skal gifte seg" . Men etterhvert ble jeg endel av "hysteriet" jeg også (det var jo ikke hysteri da jeg kom innpå det hele) - og oppdaget sakte men sikkert de andre gruppene også. Jeg hadde litt erfaring fra sol.no - hvor alt under sex&samliv var rene pronofortellinger, så jeg brukte litt tid. Men nå er jeg her og trives veldig godt. Bruker sikkert for mye tid, men...
L@dy Skrevet 1. mars 2003 #4 Skrevet 1. mars 2003 Istedet for å glo på tv hele kvelden, så synest jeg det er kjekkere å være her. En kan utveksle erfaringer, få råd og tips. Jeg har vært her inne siden "tidenes morgen". Hadde noen tilfeldige nick ganske lenge. Nå blir det vel litt mer her inne siden jeg er arbeidsledig, men noe fornuftig må en jo ta seg til. :blunke: Men nå til trening!
jordbær Skrevet 1. mars 2003 #5 Skrevet 1. mars 2003 Fordi jeg har en stooooor svakhet for forum.. :oops:
Eowyn Skrevet 1. mars 2003 #6 Skrevet 1. mars 2003 Jeg kom til denne siden ved en feiltakelse jeg!! Var først innom her som gjest et par ganger, men så fant jeg ut at jeg skulle registrere meg. Jeg fant ut at her inne er det mange supre jenter (og gutter!)som kommer med gode råd og tips, trøst og støtte og oppmuntrende ord. Og så er det så deilig å han noen å dele sin glede med!!Har "blitt kjent" med tre jenter her inne, som er helt topp. Så her inne får man seg gode venner også!! Og så er det jo litt artig å diskutere innimellom da...
Gjest care Skrevet 1. mars 2003 #7 Skrevet 1. mars 2003 Kjeda meg på jobb en dag. Nå jeg tenker etter fant jeg linket via en hjemmeside til en kompis. Tror det var sommeren 2000. :blunke:
Linemor Skrevet 1. mars 2003 #8 Skrevet 1. mars 2003 Jeg kom hit etter litt søk om bryllup, jaja. men jeg er ikke så hysterisk jeg da. Jeg ble medlem med en gang, og i begynnelsen var jeg ikke så mye her, for jeg var så kvalm da jeg var gravid at jeg tålte knapt og se en pcskjerm. vel etter at sønnen min døde har jeg vært mye sykemeldt og da tok jeg opp jakten her inne. Bedre tidsfordriv enn bare og se de ærtren samme programmene på tv hver dag.
Gjest Hilde Skrevet 1. mars 2003 #9 Skrevet 1. mars 2003 Det er mange år siden jeg gjorde Kvinneguiden til min startside. Tror det var i 97/98 og siden den gang så har jeg brukt den meget aktivt. Vet ikke akkurat når jeg ble aktiv på Forumet her - men det er noen år siden det også. Først og fremst så er Kvinneguiden for meg en glimrende portal til Internett - her har jeg alt jeg trenger og bruker dette som utgangspunkt og bruker alltid søkemotorene herfra. Når det gjelder forumet her - ja, da må jeg si at jeg er mektig imponert over hvor god standard det er mulig å holde på et internett-forum. Som flere påpeker så er det mye anarki som råder andre steder - her derimot så er det tydelig at redaktøren er veldig aktiv og har dyktige medspillere. Noe av det som gjør det så interessant å følge med på Forumet her er mangfoldet som råder blant innskriverne. Her har vi mennesker fra den ene ytterligheten til den andre - og det er et vidt spenn i både alder, interesser og sosial bakgrunn. Det er nettopp denne forskjellen blant oss som gjør det kjekt å følge diskusjoner - det er til og med dager hvor jeg lurer meg innpå Kvinneguiden fra jobben for å se om noen har lagt inn svar på noe som interesserer meg. Jeg hadde selvsagt fint overlevd uten Kvinneguiden - men dagen hadde liksom ikke blitt helt den samme
Lisle Skrevet 1. mars 2003 #10 Skrevet 1. mars 2003 kvinneguiden er det beste norske forumet. vgd og dagbladets forum og aftenposten suger og de samme gjør de på femme.no og detnye.com. flere norsk forum kjenner jeg ikke til. ikke nederlandske hell ;(
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2003 #11 Skrevet 1. mars 2003 Jeg droppet inn ved en feiltakelse høsten 01 og har vært her siden.
Gjest Virvel Skrevet 1. mars 2003 #12 Skrevet 1. mars 2003 Jeg husker ikke hvordan jeg fant veien hit, men jeg hadde i hvert fall vanket på forumet til SOL en stund, og begynte å bli ganske lei alle de useriøse innleggene der... Å komme til KG var var som om å ha gått og stanget i mørke i lange tider, men så plutselig skrudde noen på lyset, og jeg kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke hadde skjønt det av meg selv for lenge siden...
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mars 2003 #13 Skrevet 1. mars 2003 Satt og skrev på noe skolearbeid i julen og skulle bare se litt på startsiden. Plutselig var jeg en smule hekta ! Syntes det var interesssante tema og mange fine mennesker her !
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2003 #14 Skrevet 1. mars 2003 For ca et år siden begynte jeg å lese KG. Faktisk så leste jeg med jevne mellomrom helt til jeg registrerte meg i oktober. Har aldri skrevet noe som gjest. Kjekt med et sted hvor jeg kan lese tips; jeg leser mest på Hus, hage og forbruker og velvære forumet. Av og til (bl.a når jeg er leser alt som er f.eks på snikk-snakk) føler jeg at jeg er hekta. DA tar jeg meg noen dager fri!
Mathias Skrevet 1. mars 2003 #15 Skrevet 1. mars 2003 Surfet rundt da jeg datt over forumet... Svippet innom kropp, helse, trening, og måtte svare på noe der..... Så ble det mer svaring der, og enda mer.... Etter hvert var jeg også innom andre tråder, og ... ja så var jeg over alt og maste ... Er her fordi det er rett og slett en positiv ting i en ellers ofte så grå hverdag. Når det blir for grått her inne også, styrer jeg unna til det solen skinner igjen...
Usikker Skrevet 1. mars 2003 #16 Skrevet 1. mars 2003 ...... styrer jeg unna til det solen skinner igjen... Lasse-gutten, når du er tilstede så skinner sola!!! :kysse: Jeg også "dumpet borti" forumet - og tenkte "herregud - noe så dumt som et kvinneforum da....".............. men - du verden hvor feil jeg tok. I dag er jeg vel også en av de som er "hekta" :oops: Gøy å være her da......... forumet blir det vi gjør det til.
Gjest Zalomine Skrevet 1. mars 2003 #17 Skrevet 1. mars 2003 Kom nok hit via en eller annen link eller søk, i forbindelse med graviditet. (nei, jeg er ikke gravid, og har heller aldri vært det, men leste, og leser, om det likevel, fordi jeg tross alt gleder meg masse til det en gang skal bli vår tur til å begynne å prøve.) Og så leste jeg litt på de andre temalene også, ja og så følte jeg for å svare en gang, så da registrerte jeg meg. Og så bare ble jeg her da.... Mange innlegg senere, så sitter jeg altså her og svarer på hvorfor jeg er her. Fordi jeg trives, trur jeg svaret må være. Jeg trives rett og slett.
Gjest Starya Skrevet 1. mars 2003 #18 Skrevet 1. mars 2003 I likhet med virvel, så er jeg en "flyktning" fra Sol. (hender fortsatt at jeg titter innom der) Jeg fant denne siden da den ble nevnt på Sol en gang.
Pink Skrevet 1. mars 2003 #19 Skrevet 1. mars 2003 Snublet helt tilfeldig innom, via en annen link fra ett eller annet sted... det er en hel evighet siden, og jeg var helt fersk på nett, har siden vært endel innom å lest sånn i rykk og napp, men har ikke registrert meg før nå, det tok sin tid gitt ... har vært opptatt andre steder, men så fant jeg noen diskusjoner her jeg bare MÅTTE delta i, så da ble jeg medlem jeg og gitt ... så sånn er det!
Veslejenta Skrevet 1. mars 2003 #20 Skrevet 1. mars 2003 Jeg brukte en søkemotor på å søke på noe angående jul, og da dukka kvinneguiden sin side opp. Også gikk jeg inn på forumet, og dermed var jeg hekta... Jeg liker kg fordi det er så mange fine diskusjoner her, og at man kan spørre om alt man lurer på og få mange gode svar. Og fordi man kan komme med sine sorger, problemer og gleder her og få tilbakemeldinger fra mange hyggelige mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå