Caracal Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Jeg er medlem av en god del forums. Både i Norge og andre land. Dette er forums som omhandler det meste ikke bare forhold mennesker i mellom. En tilbakevendende følelse jeg har som gjelder de fleste forums er at noen innlegg virker som om de er postet for å skape liv å røre. Dette føler jeg spesielt her på ”kvinneguiden”. Noen tråder som blir dratt i gang her har i utgangspunkt en litt ”ekstrem” mening som trådstarter ser som normal for et større flertall. Så trangsynte tror jeg ikke de egentlig er. Det er greit at folk har forskjellige preferanser men det må jo være måte på. Ofte virker det som om trådstarter er på en annen ”planet”, mens de som poster svar ofte kommer fra samme ”by”. Dermed er diskusjonene i gang og folk poster og poster. Noen ganger faller jo ts helt ut også og det er for meg mistenkelig. For en tid tilbake startet jeg en tråd som fikk veldig mange kommentarer og skiftet fokus fra det som var poenget. Likevel var det i min interesse å følge med til slutten. Hvem tjener på å ha mange postinger og innlegg? Jo forumet selv. Kanskje det er folk ansatt for å lage tråder å holde folk på siden. Jeg vet at slikt er vanlig på ”date” sider der profitten ligger i å holde folk der på plass lengst mulig før de finner noen. På ”møteplassen” er jeg overbevist om at det finnes profiler som kun blir brukt for å gå ut og in på profiler slik at man skal få en del treff på ”interessemeteret” Er det flere som føler som meg eller er jeg paranoid? Hvis jeg for eksempel starter en tråd der jeg påstår at ” Analsex er det eneste riktige..” vil det garantert svare mange som påstår jeg tar feil…En slik påstand burde jo være tydelig nok til at folk skjønte at den var postet på feil premisser. Caracal.
ATV Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 er mye rare folk her inne, noen med sterke meninger og mange som ikke klarer og se saken i fra ndres stå sted, men at noen bruker dagen sin på og svare for og skape flere tråder trur jeg neppe. et forum er jo avhengig av flest mulig personer, og her inne er det jo flere som har trekt seg pga de usakelighetene og idiotiet som enkelte får lov til og drive med her inne, så det ville da hvert en lite smart løsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå