Gå til innhold

Våknet i ett-tida .... tror det er starten på rier

Hermula

Anbefalte innlegg

Hermula: Jeg er sikker på at det ikke tar mange dager før riene tar seg skikkelig opp. :klem:

Blueberry: Det er kanskje like greit for både deg og babyen at ting får starte av seg selv. Godt at alt stod bra til! :klem:

Jeg fikk time til ny runde med akupunktur i dag. Var moden og alt er helt klart for fødsel, bare riene som mangler... Så hun satte nåler i mange trigger-punkter for igangsetting. Fikk murringer allerede mens jeg lå på benken og de har ikke gitt seg ennå. Så håper, håper, håper at de tar seg skikkelig opp etterhvert... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg tilbake uten svangerskapsforgiftning og uten baby... :sjenert:

Godt å vite at vi er friske både jeg og babyen da. Skal klare å vente på henne en stund til. ;)

Men har hatt modningsrier i dag mente jordmoren på sykehuset. :hoppe:

Obs - da jeg leste første linja di, blei jeg lei meg, ... før jeg skjønte at knøtten i magen fortsatt er inntakt :) Flott da!

DA ser det ut som vi er flere med "modningsrier".

Vi får holde ut :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time til ny runde med akupunktur i dag. Var moden og alt er helt klart for fødsel, bare riene som mangler... Så hun satte nåler i mange trigger-punkter for igangsetting. Fikk murringer allerede mens jeg lå på benken og de har ikke gitt seg ennå. Så håper, håper, håper at de tar seg skikkelig opp etterhvert... :hoppe:

Så flott da!

Har du prøvd en runde i halmen med gubben forresten? De sier det skal hjelpe. Får prøve den metoden jeg tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var det en ny runde med rier. Sterkere denne gangen. Det var like før jeg ringte besteforeldrene for barnepass klokka halv to. Da var jeg sikker på at dette måtte være fødsel. Men ... etter en time med sterke og lange rier, roet det seg denne gangen også.

Er det noen av dere som har hatt det på samme måte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde sex-trikset, og kort tid etter begynte murringene. Tok seg litt opp, og kl 01:00 var jeg sikker på at det var rier jeg kjente. Lå og kjente etter flere, men fikk bare et par som ikke var så sterke lenger. Så våknet jeg i halv fire tida. Litt skuffa ja... :roll:

Mannen mener at det trengs større doser for å få god virkning. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi prøvde sex-trikset, og kort tid etter begynte murringene. Tok seg litt opp, og kl 01:00 var jeg sikker på at det var rier jeg kjente. Lå og kjente etter flere, men fikk bare et par som ikke var så sterke lenger. Så våknet jeg i halv fire tida. Litt skuffa ja... :roll:

Mannen mener at det trengs større doser for å få god virkning. :sjarmor:

Leste et sted en undersøkelse som viste at flere av de som hadde hatt endel sex etter uke 36, fødte før termin enn av de som ikke hadde hatt sex.

Vi får nok bare prøve trikset flere ganger, i håp om at det hjelper. Uansett blir det jo stillstand en periode etter fødselen, så ...

Tvi tvi videre Blueberry!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var det en ny runde med rier. Sterkere denne gangen. Det var like før jeg ringte besteforeldrene for barnepass klokka halv to. Da var jeg sikker på at dette måtte være fødsel. Men ... etter en time med sterke og lange rier, roet det seg denne gangen også.

Er det noen av dere som har hatt det på samme måte???

Jeg hadde det sånn forrige gang, (mase)rier hver kveld/natt i noen timer før det dabbet av. Det varte i 6 netter før fødselen endelig startet.. :sjenert: Håper det tar seg skikkelig opp for deg snart! :klem:

Har gitt opp sex-rådet, det funker ikke her i huset ihvertfall.. :sjenert:

Var sikker på at ting var på gang i går kveld, men sovnet selvfølgelig fra hele greiene... Har fremdeles små murringer innimellom, men de er så svake at det ikke kan kalles noe som helst. Lurer på om slimproppen kanskje er i ferd med å gå, men jammen ikke sikker.. :sjenert:

Men nå kan fødselen like godt vente til den 14., da blir det bursdagsgave til oldemor som blir 80. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå kan fødselen like godt vente til den 14., da blir det bursdagsgave til oldemor som blir 80. ;)

He he he - jeg tenker det samm! Har en barnløs gammelonkel som har bursdag den 14. og han ville nok blitt meget begeistra om Lillegull hadde kommet på hans dag. :ler:

Det høres ellers ut som om vi har det mye likt. Godt å høre at man ikke er alene.

Tvi tvi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Fomle: Huffda! Det var jo leit! Jeg krysser fingrene for at vi får ut knøttene før helga er omme begge to.

Obs ... der kjente jeg jammen en liten rie. Vi får se. I natt var det i alle fall veldig stille.

Tvi tvi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var overbevist om at det skulle skje noe i natt. ... ...

Men dengang nei. Lillegull må nok skynte seg nå dersom hun skal komme ut i dag den 14.

:forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var overbevist om at det skulle skje noe i natt. ... ...

Men dengang nei. Lillegull må nok skynte seg nå dersom hun skal komme ut i dag den 14.

:forkjola:

Huff, stakkars deg. Er du blitt syk også? :klem:

Jeg trodde også nok en gang i går at ting var på vei opp, men neida.. Nå er jeg lei. 6 dager på overtid i dag. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så morsomt å lese dette (etter at man er ferdig med slikt selv).

Jeg hadde det slikt spesielt med nr 2. For meg ble det litt ulv ulv! Jeg dro til IKEA, kjente riene og tenkte at det sikkert ikke var noe på gang, denne gangen heller. Så gikk vannet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så morsomt å lese dette (etter at man er ferdig med slikt selv).

Jeg hadde det slikt spesielt med nr 2. For meg ble det litt ulv ulv! Jeg dro til IKEA, kjente riene og tenkte at det sikkert ikke var noe på gang, denne gangen heller. Så gikk vannet  :ler:

He he - det hørtes ut til å være rette stedet :)

Håper du ikke fikk sånn storflom!!!

Hvor lenge holdt du på med "ulv ulv" før underet plutselig skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
He he  - det hørtes ut til å være rette stedet :)

Håper du ikke fikk sånn storflom!!!

Hvor lenge holdt du på med "ulv ulv" før underet plutselig skjedde?

Ca 2 uker, men riene ble stadig sterkere.. Burde muligens tatt hintet tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2 uker, men riene ble stadig sterkere.. Burde muligens tatt hintet tidligere ;)

He he he! :)

Nå har jeg hatt runder med rier i vel halvannen uke. Håper det da nærmer seg for meg også. Det er veldig godt å høre at andre har/har hatt det på samme måte som en selv.

Håper det går bra med nykomlingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg. Er du blitt syk også? :klem:

Jeg trodde også nok en gang i går at ting var på vei opp, men neida.. Nå er jeg lei. 6 dager på overtid i dag. :tristbla:

Jeg begynner å bli friskere, men hoster og snørrer endel enda. Har vært syk siden onsdag i stille uke. Igrunnen godt at fødselen ikke startet da man var på det verste.

Trasig å gå på overtid. Når skal du ha neste kontroll???

Eller ... har det kanskje skjedd noe nå???

Vi er spente :)

:blunke: :rosasmil: :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...