Gå til innhold

Ditt første kyss

Fremhevede innlegg

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg var ca 13 år og sammen med min første ordentlige kjæreste.

Vi var i bursdag hos en i klassen og når han skulle dra maste alle om at vi måtte kysse. Vi gikk ned i gangen og sto lenge og visste ikke helt hva vi skulle gjøre. Så kom han mot meg,tok armene rundt meg og så kysset vi.

Jeg syntes det var ubeskrivelig kvalmt og gjorde det slutt med han noen dager etterpå. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh...Jeg har alltid vært en skikkelig romantiker. Mitt første kyss var da jeg var ni år gammel og vi var på ferie oppe i Hallingdal, Nesbyen. Hun hette Laila og jeg var hodestups forelska, så intenst, samtidig så ømt, selv nå når jeg tenker på tiden der oppe med henne...det var bare utrolig skjønt.

Også vokste jeg opp på gården her og det var noen andre som drev landbruket, min far var disponent på en fabrikk må vite, var ikke bonde, men de som drev jorda var blandt annet tre jenter, og hun eldste skulle jeg gifte meg med da jeg var sånn ti elleve år tenker jeg, jeg drev å sjarmerte hennem, plukket markjordbær til henne, og beundret henne som hun var en gudinne, men hun var fantastisk, både som person og så var hun jo så skjønn, jeg beundret henne, men var samtidig litt sjenert, noe hun merket og skjønte det var fordi jeg var forelsket i henne.

Men det var ett aldri så lite problem i denne kjærlighetsglansen, hun var desverre dobbelt så gammel som meg, og når hun forlovet seg, og han fyren kom hit også, ble det litt vel mye ja, hun merket det og når vi to var alene så ba hun meg sette meg ned ved siden av henne, og hun forklarte at selv om ikke vi kunne gifte oss kunne vi ha det fint sammen likevel. Jo, jeg godtok det, hadde ikke noe valg.

Joda, alltid romantiker..

Skrevet

Hmm.. Mitt første kyss var da jeg gikk i 4 klasse..

Jeg var sammen med sønnen til læreren min.. Faktisk :ler:

Men han var søt.. Venninna mi var sammen med kameraten hans..

Vi var hjemme hos henne, og de gikk ut av rommet så vi fikk vært alene..

Og så kysset vi da, mens de sto og tittet gjennom nøkkelhullet..

He he.. Morsomt å tenke tilbake på..

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Ahhh... Det foregikk på mormors utedass, og jeg var vel ca 10-11 år, kan jeg tenke meg. Min utkårede var ett år yngre, en klassekamerat av lillebroren min.

Han var halvt sydlandsk, hadde store, brune øyne man kunne drukne i, og lange, svarte øyevipper som enhver jente ville dødd for. Også det nydelige smilet...

Vel, broren min og min utkåredes søster sto utenfor og venta. De maste "har dere gjort det nå???" Vi fniste, drøyet det, var kjempenervøse og keitete. Så var det som om vi plutselig bare bråbestemte oss, begge to, også kysset vi, ganske kvikt (så var vi ferdig med det, liksom), men jeg husker han hadde herlige, myke lepper, og at det føltes som om jeg svevde... sukk... :kyss:

Det ble mitt eneste kyss fra denne gutten. Da vi var ferdige fortsatte vi å leke cowboy og indianer, og alt var som før. Men jeg glemmer det aldri. Håper han også husker det!

Endret av Bodillen
Skrevet

Jeg var 9 år gammel, var på hudøy feriekoloni og ble fort kjærste med en utrolig kjekk gutt. Han ville kysse hele tiden, men det ville ikke jeg, han fikk bare lov til og kysse meg på kinnet.

Men så skulle jeg gå rundt et hjørne, da hoppa han fram og kyssa meg med tunge og alt, jeg ble bare veldig forfjamsa.

Vi skrev faktisk brev og ringte hverandre i 2 år etterpå, helt utrolig egentlig. Han var like gammel som meg.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg har blitt fortalt at jeg var 4 år og kyssa ei eller annen jentunge som da også var 4 på toget mellom Oslo og Kristiansand.

men sånn skikkelig med tunge så tror jeg at jeg var 13-14

Skrevet
:ler: ja det var festlig det :ler: vi var to jenter som var interessert i samme gutt. vi gikk sammen på skole alle tre, og en ettermiddag møtte vi gutten i skogen. da fant vi jentene på å legge gutten i bakken og slik ble det kyss av :ler: var vel 11-12 år den gangen tror jeg.... minnes med et :)
Skrevet

Mitt første kyss...

Han var 14, jeg var 15. Han var fra Bergen, jeg var fra Østlandet.. Vi møttes i Tyrkia av alle steder...

Det startet med flørting i bassenget hvor jeg smilte mine uskyldige smil mens jeg holdt godt fast i ballen vi lekte med. Han forsøkte hele tiden å få tak i ballen samtidig som han kom tilfeldigvis borti meg... Det var mye spenning i luften, men de ulmske blikkene fra pappa fikk meg til å holde en viss avstand til den søte bergenseren.

Neste dag fikk bergenseren lov til å bli med meg og familien på stranda. Der skulle ting utarte seg ja... Jeg blåste opp flytemadrassen og inviterte smukkasen med meg ut i vannet. Vi lå på hver vår side av madrassen og fløt utover.. I neste øyeblikk holdt han på den ene siden av madrassen og jeg på den andre (kortsiden) og øynene våres møttes... Før jeg visste ordet av det tok jeg hånden rundt halsen hans, dro ham mot meg og vi kysset. Og etterhvert kjente jeg også tungen hans i munnen min.. Heldigvis var vi så langt utpå havet at pappa ikke kunne skimte oss engang.

Resten av ferien var som en drøm og ved hvert ledige øyeblikk kysset vi..

Jeg har truffet ham en gang siden, men det føltes aldri igjen som den uka vi fikk sammen i Tyrkia..

Skrevet

Det var sommer, det var sol og det var søndag............og jeg var 14 år.

To fremmede gutter hadde satt opp telt i skogen et stykke fra der jeg vokste opp. Jeg og venninna ble nysgjerrige og ruslet bort.

Den ene spilte gitar og jeg smeltet totalt. Han likte visst meg også, for han inviterte meg litt senere inn i teltet, bare vi to alene - til et fantastisk første kyss! Men aldri noe mer, og vi så knapt hverandre etterpå. Rart.

Men det jeg kanskje husker best var at venninna mi blei sur som ei padde. :ler:

Skrevet

Jeg var 14, og var på en hyttetur med en organisasjon jeg var med i.

da vi kom til hytta var der ungdommer fra hele fylket, og jeg ble raskt sjarmert av en høy syttenåring som het Marius.

Utpå kvelden endte jeg i armkroken hans i ei underkøye, og så kom kysset da. Jeg husker best at jeg ikke var forberedt på hverken tunge eller røyksmak, men at jeg gjorde så godt jeg kunne. Han spurte om det var første gang jeg kyssa noen, men jeg blånekta. :ler:

Husker jeg reiste hjem med en helt annen status enn jeg hadde da jeg dro dit. Ikke bare var jeg den første i jentegjengen som kyssa noen, men jeg var også den første som fikk kjæreste. Vi var sammen en måneds tid pr telefon, før det ble slutt. hadde kontakt med han gjennom organisasjonen i flere år, og var faktisk litt sammen med en kompis av ham, som jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg over.

Er fremdeles veldig fornøyd med at min første viste seg å være en så hyggelig fyr!

Skrevet

Gikk i 5 klasse når jeg fikk mitt første kyss. Han gikk i 4 klasse. Vi var hos ei venninne av meg og han og kameraten var der også. Vi lekte sisten eller noe inne på rommet til venninna mi, og plutselig kyssa han meg. Ble veldig betatt av han husker jeg, for han var veldig kjekk! :ler: Men det ble ikke noe mer etter det. ;)

Skrevet

Nussingen begynte vel på barnehagestadiet. Men på skikkelig vis var sommeren jeg var 14 og på Norway cup. En argentiner med navnet Diego som var brettet ut i dobbeltsideoppslag i VG som den "nye" Maradona. Artikkelen i avisen hang på veggen over sengen resten av den sommeren, med bilde av diegoen i fullt sprang med ball mot mål.

I ettertid ser jeg at det kan godt være det ble mange scoringer på den gutten den sommeren, og ikke bare på fotballbanen... En sjarmerende liten pikehjertestjeler og jeg var ikke vanskelig å be. Heldigvis hadde jeg vettet i såpass behold at når han skulle ta det lenger så var jeg kjapt på bena og løp min vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...