Gå til innhold

Mr.Bean på ferie


linky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var faktisk litt gøy. Hadde ikke forventet det, men Bean er fremdeles gøy etter så mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tessmira
Den var faktisk litt gøy. Hadde ikke forventet det, men Bean er fremdeles gøy etter så mange år.

:hoppe: gleder meg til å se den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så den i går, jeg liker ikke Mr. Bean (dro for familiens skyld) men den gikk an å se, jeg lo faktisk flere ganger. Selvom scenen der han spiser på fancy restaurant er motbydelig. Men salen lo godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje et dumt spørsmål, men må man forstå språket for å se den filmen, eller har man nok utbytte av å bare se den, uten å forstå det som blir sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mesteparten av dialogen er faktisk på fransk, og du kan fint se filmen uten å forstå språket... men den er jo tekstet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke akkurat klage på at Mr. Bean prater så mye da. Det er jo det som er sjarmen hans.. Han bruker kroppspråk og lyder til å kommunisere, så det går fint an å se den uten å skjønne språket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg aldri orket å se en helaftens spillefilm med Mr.Bean, det klarer seg i lange baner med en kort episode eller to på tv. Men meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tenkte jeg, jeg orker ikke de korte sekvensene engang. Men denne filmen gikk det altså an å komme seg greit gjennom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...