Gå til innhold

JEEEKZZ! lengre pikker ER best!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trur du må vera den einaste som har høyrt om e-punktet! Kanskje du har noko som ingen andre har? :legrine:

Jeg tror det ligger rett ved lillehjernen (og det forklarer vel en hel del egentlig,,,)

Videoannonse
Annonse
Gjest Edel-Mari
Skrevet
Jeg tror det ligger rett ved lillehjernen (og det forklarer vel en hel del egentlig,,,)

oki. kanskje d ikke heter E punkt. men vi har i allefall flere punkter enn G punktet.

visste du ikke det? kanskje det heter fpunktet eller Åpunktet da. samme det.

et punkt er det der oppe.

Skrevet
Trur du må vera den einaste som har høyrt om e-punktet! Kanskje du har noko som ingen andre har? :legrine:

Leste faktisk om det for ikke lenge siden! Men virket ikke der som om det var umulig å nå for alle som er kortere enn 22 cm!

Mener det var mest snakk som trenign!

Skrevet
du må være uerfaren. det finnes jo. en slags "ball" laaaaaaaangt inn i kjeden som er litt hard. treffer man den noe FÅ gjør så merker både jeg og sexpartneren min med 23 dette PÅ!

Ja, den der ballen du snakkar om har allfall ikkje eg. :ler:

Visste du forresten at ein kjede høyrer til på ein sykkel? Eller det kan vera eit smykke! Men meinar du virkelig at du har ein kjede på kroppen din, så er også det meir enn eg har. :legrine:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Det punktet som påstås å være lenger opp enn G-punktet heter A-punktet. Skal visst være ved livmortappen.

Endret av Scorpina
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg spurte bare om noe, jo...

Skrevet

Tråden ryddet for 3. gang og stenges nå.

Scorpina

(mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...