Gå til innhold

Stephen King eller svensk krim?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Jeg ser at jeg vil få et problem sånn ved ti-tiden i kveld. Har lyst til å se både grøsseren på TVNorge og Påskekrimmen på TV2.

Noen som har sett King-grøsseren og kan fortelle meg om den er verd å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, jeg syns grøsseren til King var skummel, men jeg er generelt litt altetende når det gjelder grøssere :ler:

Jeg ville valgt påskekrimmen! Greit å få med seg første episode dersom du skal se resten, og filmen kan du jo bare leie deg senere hvis du skulle få lyst til å se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant nettopp ut at grøsseren er en eller annen versjon av Rose Red.. som jeg ikke likte i det hele tatt. Er litt usikker på om jeg kanskje har sett denne også. Så mest sannsynlig blir det påskekrim på meg.

Og filmen kan jeg jo leie, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med at jeg har lyst til å se påskekrimmen på både nrk og tv2, hva skal jeg gjøre.......??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med at jeg har lyst til å se påskekrimmen på både nrk og tv2, hva skal jeg gjøre.......??

Du ser på den som ikke sendes på nett-tv :):ler: Så kan du se den andre etterpå på internett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Tv2 kan du iallfall se krimmen på nett-tv, men da må du kjøpe et abonnement først.. Sjekka ikke prisene..

På NRK så det ikke sånn ut.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant nettopp ut at grøsseren er en eller annen versjon av Rose Red.. som jeg ikke likte i det hele tatt. Er litt usikker på om jeg kanskje har sett denne også. Så mest sannsynlig blir det påskekrim på meg.

Og filmen kan jeg jo leie, ja.

Mistenker sterkt at filmen på tv norge ikke heter noen av de navnene som står på tvnorges internettside (ondskapens hus eller søkelseshotellet)men heter The Diary of Ellen Rimbauer (som er forløperen til rose red). Synes denne filmen var sånn passe bra, bedre enn Rose Red som ikke jeg heller likte i det hele tatt.

Men lei filmen å se påskekrimen tror jeg er et smart valg

Endret av Lilol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originaltittelen er "The Diary of Ellen Rimbauer" ja og det står i omtalen i VG i alle fall. Mulig at jeg leier den i påsken. Ser i alle fall på svensk krim nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde samme dilemma og valgte å se steve king.

Den var ikke innmari bra, jeg ble skuffet og angret på at jeg ikke så på en av krimseriene i stedet. Så hørte jeg at den på nrk var kjedelig... jaja

før i verden, i gamle dager, da hadde vi vhs alle sammen da, og så tok vi opp de programmene vi ville se som kolliderte med andre ting vi også ville se... vhs'n min er død, og dvd-spilleren er ingen recorder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...