Gå til innhold

STILLING SOM MENIGHETSOVERHODE LEDIG


Væren

Anbefalte innlegg

STILLING LEDIG:

Det er nå *Gud-vet-hvor-lenge-siden* jeg, Væren, i samarbeid med en sammensveiset og tett medarbeiderskare, etablerte denne lystige forsamling med base i kontoret i lysthuset på bassengkanten. Vi har hatt mye moro i den tiden som er gått, og forhåpentligvis vil det være duket for nye sprell også i framtiden.

Etter nøye overveielse er det nå derfor med tungt hjerte jeg innser at tiden er moden til å overlate roret til nye krefter, for selv å innta en mer anonym rolle i menighetens daglige liv.

Menigheten "De lystige engler" søker derfor etter en motivert leder/menighetsoverhode som kan overta jobben som englemamma for våre snart 150 medlemmer.

Stillingen krever at du er jevnlig tilstede på bassengkanten, at du har inkluderende egenskaper, og får alle - gamle som nye - medlemmer til å føle seg velkommen!

Du har også ansvar for å oppdatere våre medlemslister, og sørge for at livet i menigheten går sin skjeve gang.

Jobben innebærer også overordnet ansvar for å se til at det regelmessig blir stelt i stand til festligheter på bassengkanten, og sørge for at alle ansatte ivaretar den funksjonen de er satt til.

Humor er et viktig kriterium.

Høres dette ut til å være jobben for deg?

Dersom du kan tenke deg å søke stillingen, kan du sende en søknad på denne tråden, med en kortfattet begrunnelse for din motivasjon til å søke stillingen.

Alle søknader vil bli offisielt behandlet, og endelig avgjørelse blir tatt i menighetens ledelse i nær framtid.

På vegne av menighetsledelsen i "De lystige engler"

Væren - menighetsoverhode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litago er en fabelaktig englemamma.

Selv har jeg feil kjønn, og dessuten er jeg altfor opptatt der inne med å være så sensuell at det nesten blir støyende - til at jeg kan bli englepappa.......

:sjarmor:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litago er en fabelaktig englemamma.

Selv har jeg feil kjønn, og dessuten er jeg altfor opptatt der inne med å være så sensuell at det nesten blir støyende - til at jeg kan bli englepappa.......

:sjarmor:

Milo

Du får være mannen bak Quinden du da, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gamle, ærverdige forsamling skal ledes av en dertil skikket person, altså en (1) leder. Det er også et uskrevent men selvsagt krav at Englemamma på kvinneguiden må være quinde. Dette er selvfølgelig nedfelt i eldgamle statutter.

Avgjørelsen vil ikke bli tatt før den rette søkeren melder seg, evt. vil menigheten stå i fare for å bli lagt ned, i samråd med de gjensittende grunnleggerne av menigheten.

Vi ønsker ikke at hvem som helst skal drive "De lystige engler" videre i strid med vårt hittil gode navn og rykte.

På vegne av menighetens ledelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lanserer i så fall fire kandidater til vervet: Virgo, Litago, Cassandra og Sexysadie.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg stemmer enda på Litago. Hvis ikke litago stiller til valg, instiller jeg LEA som 2. kandidat. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy: Hallo, dette er en stillingsannonse! Ikke en vervekampanje!!!

:o Menighetens ledelse kan ikke se å ha mottatt noen søknader...

:wink: Kanskje vi bare skal avvente det hele og se hvem som søker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutter du som menighetsleder? :sjokk:

:grine::grine::grine:

Har du fått en bedre lønnet jobb, med flere frynsegoder, kanskje?

I så fall, kan du legge inn et godt ord i min favør også? :blunke:

Husk at jeg er et godt forbilde selv om jobben er bak kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D @lfa, min kjære, kjære venn!

Ja, nå ønsker jeg å legge inn årene som menighetsleder.

*mimrer tilbake til dengang da...*

...husker du Bob-Kåre, @lfa? Hvor er han blitt av?

Og hvem er det forresten som har skrudd ned agurkstativet fra veggen på lysthuset? Hvor ble det av Kris? Er han framdeles på vandring med sine fløyelskledde malingsspann, på evig jakt etter innsamlede midler? Hva skal vi bruke pengene til? Nye frynser til setet på gullsyklene våre? Nye, oppblåsbare bassengstoler?

Husker du utdrikningslaget til Væren og Kris? Husker du da vi alle kom utkledd som agurker? Husker du alle sjalusidramaene mellom oss to fårene, da gutta i menigheten hadde stygge tanker om fårelårene våre? Husker du da vi kastet lakristwist på hverandre og fikk pærebrus i tastaturet? *sukk* Det var tider... @lfa, Væren, Kris, Misha/Hege, Tusenfryd, Lionda, RaGnA, Misty, Aline, Litago, og mange, mange flere...

Når det gjelder ny stilling, så har jeg ingen problemer å anbefale deg, vet du, vennen! Du har alltid vært et godt fårbilde får oss alle. Både foran og bak kamera! Sterke og varme anbefalinger er herved overbragt. Med spesifiserte ønsker om ekstreme frynsegoder!

Du fortjener det beste!

:hoho:

:wink: Du vil ikke overta som englemamma, da?

Da kunne jeg tatt fri med verdens beste samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære englemamma.

Takk får fåre-spørselen til å bli nytt engle-overhode. :P

Desverre må jeg nok takke nei, selv om jeg er stolt over tilliten... :blunke:

Jeg føler som deg at det er på tide å la nyere krefter slippe til.

Ettersom jeg har vært aktivt medlem siden oppstarten, har jeg vel fått med meg de fleste aktivitetene....

Glemmer aldri all naxenbadingen, sykkelturene i eknoskogen, genmanipuleringen av agurker, bråket fra lysthuset, hyrdingen i buskene, jakten på den perfekte hyrde, utdrikkingslaget til menighetsoverhodene, bryllupssermonien, forberedelsene...

:hoho::hoho::hoho:

Men nå som jeg har oppdaget flere utenom-menighets-aktige fritidssysler, har jeg ikke tid til å delta så mye.

Dessuten begynner ulla å bli skrukkete etter all badingen, hyrden min har forsvunnet, Bruxe er opptatt med film, agurkene har forsvunnet blant alt ugresset, og jeg er kvalm av all bamsemumsen...

I tillegg føler jeg det meget usikkert å ta over en menighet i økonomisk ubalanse...

For hvor har det egentlig blitt av Kris?

Har han løpt seg vill i eknoskogen?

Sitter han og spiser kaker hos gamle damer han egentlig skal tigge penger hos?

Eller har han rett og slett stukket av med siste rest av kassabeholdningen og lever livet på sørligere breddegrader....

Jeg tror jeg degraderer meg til aktivt støttemedlem i stedet. Det høres tryggere ut både økonomisk og helsemessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var tider det... forgagne sådan :cry: Husker de gangen jeg lånte ut nøkkelen til lageret og det ble tomt for PæreBrus ut og handle på nytt. Velvel - alt godt må en gang ende... :( - men blir som oftest avløst av noe enda bedre.

Og ja, hvor er det blitt av Kris? Husker du sjalusidramaet, sauen min, da du trodde jeg hadde meg med ham...? :P *ler så jeg faller av gullsykkelen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jammen tider. Du verden, for et liv. Det tok helt av! Nei, de lystige engler har nok hatt sin storhetstid, er jeg redd. Det kan aldri bli det samme...

Jeg husker også godt da glidelåsen satte seg fast i sylteagurk-kostymet mitt :ler: Husker dere volleyballtreningen, da hyrdene våre ville at det skulle spilles toppløst og de skulle være publikum? :ler: De genmanipulerte agurkene kan vel ingen glemme. Å forfekte at størrelse er uten betydning kalles å lyve. Særlig hvis man har møtt Enzo, Bob-Kåre eller Sverre...

Kris er fremdeles ute og samler inn midler, men jeg tror han har funnet seg en enkefrue på beste vestkant som han er innom av og til. Sin kjære Væren har han likevel ikke helt glemt. Han er hjemom en gang i blant.

Nei, det nytter lite å grave seg ned i fortiden. Men det gjør godt å mimre litt!

*setter seg på gullsykkelen og trør lystig i vei inn i Gullepleskogen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiiiii, Væren! Du kan ikke trekke deg!! :sur:

Det blir ingen menighet uten deg!

Hvem skal kjefte på meg når jeg har lagt igjen kuruker på bassengkanten og spist litt på de genmanipulerte agurkene??

Hvem skal passe på at vi ikke kombinerer ekno, pærebrus og bamsemums?

Dessuten har Duke sagt klart fra at han nekter å spille mer jazz hvis du ikke er der!

Og til alle dere som foreslår meg i vervet som nytt menighetsoverhode..., - hva kan jeg si? Jeg er veldig rørt og setter pris på støtten, men jeg kommer nok ikke til å søke. Jeg er jo bare en ringe ku!

Dessuten så er jeg i lange perioder vekk fra KG grunnet reising. Og når jeg er opptatt på min dagtid (norsk kveldstid) så vil dere kun se meg på deres veldig sene natt-tid, leeeeenge etter at all chatting er opphørt.

Et menighetsoverhode som ligger 9 timer etter er ingen tjent med!

Det er virkelig trist at du trekker deg Væren. Du har sikkert dine grunner for å trekke deg, men likevel.... Kan det være den gamle skandalen med agurk-underslagene som du er redd for at pressen skal slå opp? Jeg kan gjerne stå frem jeg og påta meg all skyld! Vi vet jo at det blåser på toppene og at det er tøfft å være leder uten plettfri vandel i disse dager..

Jeg gråter. Og ler. Vi har hatt en fantastisk tid sammen Væren!

En æra er over. Vi lukker døren til et fantastisk sted på internett og åpner en ny dør. Hvor vil den føre hen mon tro?

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Hurra! Hurra!

Ja nu flagges det her på beste Frogner! Vi har til og med åpnet en champagne! Skål da dere! :D

Min venninde Hil@a Halvorsen og jeg har jobbet lenge for å frelse Væren fra denne syndige menighet. Og nu er altså stunden kommet! Jeg må nesten tørke en tåre fra øynekroken.. *snufs*

Bøssebærer Kris har vi allerede omvendt. Han bor nu på pikeværelset hos min kjære venninde Hil@a og lever et stødig og dannet liv. Hil@a er nesten like glad i ham som hun var i sin vakre kongepuddel Kåre. :P

En tanke slår ned i mig her jeg sitter med champagneglasset i den ene hånden og flagget i det andre:

Hva skal jeg nu ta mig til når Væren er frelst? :o

Og hva om menigheten legges ned?

Hvor kan jeg da holde til? :o :o

Nei dette......., nei dette var skremmende tanker!!!

Georg?!!!!! Geoooooooorg! Kom med lukteflasken med en gang. Jeg tror jeg får et svimmelhetsanfall her?

Hvor skal jeg gjøre av mig?????

:cry: *hulker sårt inn i silkelommetørkle med engelske kniplingskanter* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...