Gå til innhold

flybilletter kjøpt på nettet


Gjest blixen

Anbefalte innlegg

Gjest blixen

Er litt småstressa her; ungene skal ut å reise med tanta si i morgen. Billettene har jeg kjøpt på nettet, via SAS, og skrevet ut på skriveren. Det jeg er stressa for er om dette er nok? Jeg mener, trengs det ikke mer bevis? Altså, billettene er betalt med mitt kort, og da kan hun jo ikke vise til det.

:klø: Sjeldent på reisefot ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blixen

Takk for svar! :klem:

Nå kan jeg duppe noen timer før det bærer avsted til flyplassen. (Jaja, det skulle jeg gjort uansett da, men nå med litt roligere puls.)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet ut billetten, skal det jo holde. Evt hvis du har billettnummeret klart sammen med passet.

Det eneste som er dumt, er jo at de ikke kan sjekke inn selv via kredittkortet. Men så lenge de tåler køen, så skal både papirutskrift og/eller billettnummer holde som reisebevis :)

De kan jo fint sjekke inn på automat likevel, er bare å bruke bestillingsreferansen som står på utskriften! Ellers så holder det i utgangspunktet med legitimasjon, men er greit å ha med utskriften bare i tilfelle det skulle være noe tull med billetten (noe det svært sjelden er...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...