Gå til innhold

Forslag til dvd?


Gjest Sabia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sille

"Etter bryllupet" - skal visst være en veldig flott film, danskprodusert. Har ikke sett den selv, men så snart jeg får litt påskefri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thalassa

Hvis du ikke allerede har sett:

"A hitchhikers guide to the galaxy" en morsom og spesiell science fiction film.

"Sideways" er sikkert litt kos for deg og kjæresten, handler om 4 mennesker som møtes, forelskelse, vin , reiser på vingårder osv.

Ellers synes jeg "Kopps" svensk politikomedie og "Oppdrag Nemo" en Disney tegnefilm, som faktisk er ganske kul og morsom er verdt å få med seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faith

Kopps er kjempemorsom! :ler:

Jeg anbefaler Thirteen. Ser litt sleezy og fjortis ut på coveret, men filmen er råbra! :Nikke:

Ellers er Charlies Angels (begge filmene), Legally Blonde, Chocolat, Den fabelaktige Amelie fra Montmartre, Sex & Lucia, ...Y tu mama tambien, Thelma & Louise, Erin Brockovich, The Dukes of Hazzard, She`s the Man, Bend it like Beckham, Fucking Åmål, filmene om Jason Bourne, Tomb Raider-filmene og Desperado god underholdning... Noen kvalitetsfilmer, noen bare tanketom underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faith

Hadde vært morsomt om du ville skrive her på slutten av påsken hva slags filmer du endte opp med å se... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til denne påsken har vi kjøpt Poirot (dvd med 4 episoder), Dickens "Our mutual friend" (6 timer! med deilig BBC drama), og en filmatisering av en syk russisk bok om en hund med mennesklige trekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia
Hadde vært morsomt om du ville skrive her på slutten av påsken hva slags filmer du endte opp med å se...  :)

:ler: Ja det kan jeg vel!

skal vi se, til nå i påsken har vi sett..

Legally Blonde 2, Dreamgirls (slutta å virke midt i...), Flushed away (gøy!), Little miss sunshine (litt kjedelig), Eragon, Snakes on a plane ( :overrasket: utrooolig teit - men så haater jeg slanger...) , the Fast and the furius (gøy - sett den før)

og Fritt vilt (nekta å se den ferdig - for mye gørr og blod og syk dreping :ler: )

Ja - blir mye film.... :ler: Men sånn er det når man ikke kan finne på ting ute.. :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...