Gjest bamsemums Skrevet 29. april 2007 #41 Del Skrevet 29. april 2007 Du er ikke den eneste som er blitt noe avhengig av facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 30. april 2007 Forfatter #42 Del Skrevet 30. april 2007 Ja, huff... Det er skumle greier, men regner med at det går over etterhvert. Har nesten ikke vært inne her i det siste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. september 2008 #43 Del Skrevet 29. september 2008 Hei, hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har visst sneket meg tilbake til KG etter en lang pause.Koselig åvære her inne igjen:) Akkurat nå nyter jeg en liten tur hjem til mamma og pappa. Her er også mine skjønne tantebarn ,søster og svoger på besøk. Det var et syyykt regnvær da vi kom, men nå stråler solen. I kveld blir det fest hos søsken barnet mitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. oktober 2008 #45 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hyggelig at du har funnet veien tilbake til gode gamle kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 4. oktober 2008 Takk for det:) Ha en flott lørdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fridag og laaaang frokost. Ordnet meg smoothie, og salat Slapper av med radioen på i det ganske kjipe været. Har faktisk ingen planer før i kveld. Litt deilig.....men fare for at jeg blir rastløs...hehehehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. oktober 2008 #48 Del Skrevet 8. oktober 2008 Deilig med avslappende dager også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. oktober 2008 #49 Del Skrevet 10. oktober 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 10. oktober 2008 God helg ! Skal en tur ut i kveld og ta et par pils med to venninner:) Så blir det arbeidshelg....Kveldsvakt i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. oktober 2008 #51 Del Skrevet 11. oktober 2008 Usj arbeidhelg er ikke noe særlig, synes jeg iallefall...... Uansett, god vakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #52 Del Skrevet 11. oktober 2008 Takk for det. Vært en helt ok vakt. Har 2 kveldsvakter på rad (ikke vanligvis, men bytta for jeg trenger fri en annen kveld) Men litt deilig egentlig for sitter oppe litt lenger i kveld:) Gleder meg til få helga unnagjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå er jeg lei!! Har vært syk noen dager og det er kjedelig:( Feberen har begynt å gå ned, men nesa renner og øya renner. Måtte bare inn å klage litt her...siden samboern begynner å bli lei av meg..hehehehe:) Ellers er det kaldt i dag -1,3 grader....da må jeg bare innrømme at sommeren er helt over...Men det er fint : når jeg ser ut av vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. januar 2010 #54 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei Er det noe liv her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå