Gå til innhold

Bjørks forundelige verden....

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er sååå stolt av meg selv. 1 time aeromix :hoppe:(puh...slitsomt) i går og stryketrening på stuegulvet i dag og snart 2 hele dager uten å spise snacks og snart 4 dager uten å røyke!!! Flinke meg...håper det varer! :legrine::klappe:

Må skrive meg inn på "15 treninger i april " tråden

Endret av Bjørk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det snart helg, men jeg har arbeidshelg så klart :(

Min bedre halvdel er på jobb fest, men jeg skal ha jentemiddag i kveld så det blir koselig og så blir det litt helg allikevel.

Har vært flink pike i dag også: vært på aerobic... :)

God helg da de som stikker innom :blomst:

Skrevet

Litt trøtt i dag. Sovet skikkelig dårlig...Ble faktisk vekt 3 ganger av gjess som flyr over huset...heheh. Skal på jobb om 1 times tid så da våkner jeg vel litt.

Men våkna iallfall da jeg fant dette: :tommelsmil:

http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=14572

Hysterisk festelig, men de er jo litt søt også da :)

Gjest Blanca
Skrevet

Takk for hilsen i dagboken min, Bjørk. Ha det fint på jobb i kveld :)

Skrevet (endret)

Det står bra til :tommelsmil: Litt sliten bare etter laaang arbeidshelg...helt til i dag. Enn du? Nå skal jeg ligge i sofaen..gleder meg :)

Endret av Bjørk
Gjest bamsemums
Skrevet

Bra med meg, var en lang arbeidshelg for meg også. Masse å gjøre :smile:

Sofa ligging hørtes bra ut ;)

Skrevet

Skal inta den nå!! Skal se slutten på "Happy Feet". Den er så søt og det ser da så morsomt ut å steppe...skulle ikke ha slutta med det da jeg var tenåring og det ikke var kuult å steppe ...hehhe.

:tommel:

Skrevet

Blir visst litt surfing først..samboern skal se noe med motorsykkler på tv først... :forvirret: Boooring!

Skrevet
Planer for helgen da?  :)

Jepp:)

Det blir film og sofa i kveld og tenkte meg en liten tur på byen i morra:)

Enn du? :)

Skrevet
Jepp:)

Det blir film og sofa i kveld og tenkte meg en liten tur på byen i morra:)

Enn du? :)

Tv/film og sofa her i kveld også. I morgen har vi ingen planer ennå, men snakket om å ta en tur ut. Nå er ikke jeg helt i form ennå, så den avgjør vel egentlig hva vi (jeg) gjør.

Hvilken film du skal se da?

Skrevet

Skal se slutten på "Happy feet"( begynte å se den rett før jeg skulle på jobb en kveld) og "Little Miss sunshine". Har du sett sistnevnte? Hørt at den skal være bra. Hvilken film skal dere se? :)

Skrevet

Har ikke sett noen av de filmene. Vet ikke hva vi skal se ennå. Har ikke leid noen, men har flere som vi ikke har sett. + at vi alltid har vår kjære Friends-gjeng som vi gjerne ser noen episoder av ;)

Skrevet

"Little Miss Sunshine" var kjempebra! søt og utrolig morsom!! Anbefales!

:tommel:

Skrevet

Da er det søndag og en skikkelig avslappings dag :)

Var ute på kafe på dagtid i går med to venninner som jeg sjelden ser. Vi jobber så mye om hverandre at det sjelden klaffer. Det var veldig koselig .

På kvelden i går var jeg først hos ei venninne og så ut en tur og som vanlig var det artigest hjemme hos henne enn ute. Tror jeg begynner å føle meg litt gammel på byen. .....men det var helt greit. Samboeren min er forsatt syk så han sløva i sofaen i gårkveld.

:)

Skrevet

Huffa meg! Har blitt alvorlig hekta på facebook!! Føler meg som en fjortis!! Håper bare avhengigheten går over! Får da ikke gjort noe. Sitter bare å surfer etter gamle kjente, melder meg inn i idiotiske grupper osv. hehehehe :ler:

:forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...