Gå til innhold

Sykepleierutdanning Molde og Levanger


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sossendall

Hva med disse skolene? Noen som har gått på sykepleien på Molde eller Levanger og som kan tenke seg å skrive litt om studiet og skolen?

Takker og bukker for alle svar her også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går i Trondheim, men vet av flere som går på Levanger og det går for å være en ekstremt bra skole og studentene der er veldig fornøyd med studieopplegget!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i Ålesund, men har flere venninner som har gått i Molde og som trivdes der.

Selv bodde jeg i Molde og studerte der i 2 år for noen år siden og byen ble for liten for meg... But thats just me

Mange trives der pga godt studentmiljø, gode forelesere, fin skole, behjelpelig personell og fine studenthybler/leiligheter.

Studiet? Vel jeg kan bare si for der jeg går nå da, men det er stort sett likt med Molde....

Hva vil du vite?? Fagene eller??

Første året sies å være det tøffeste.. Det er de hardeste eksamenene og oppgavene.

Vi hadde maaaaange gruppeoppgaver men det var OK

Praksis første året er på sykehjem

Andre året skal være det letteste... Der er man i Psykiatri / hjemmesykepleie begge semestrene ( altså er du i psykiatrien tredje semester så er du i hjemmesykepleien fjerde.)

De begynte i fjor med nye rettningslinjer som gjorde at de fleste av våre eksamener er tverrfaglige, dvs at mange fag i en eksamen.. Noen syntes dette er greit, og noen hater det.

Men jeg vet ikke om det er slik i Molde da....

Jeg trives veldig godt på sykepleien... Men ser frem til å bli ferdig.. Skolen her er IKKE noe å snakke om så den ville jeg ikke vurdert engang... Men det er min mening... :roll:

Håper du fikk nooooen svar da hverfall.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...