Gå til innhold

Russenavn på russelua mi?


taliee

Anbefalte innlegg

Nå er tida inne for å sende inn innlegg til russeavisa, der det såklart skal stå russenavn på lua, å fristen er såklart 1.april...så, noen gode ideer? :P

Jeg vil ha et litt morsomt, småsykt navn :ler:

Stikkord om meg: mye forsovelse på skolen (fører til fravær..), må ha inn "alt" med teskje (mobbing følge av Tine yoghurt reklama..."for de som vil ha det inn med teskje") og ellers...syk humor!

hmm,nei hva skal jeg ha som navn? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver meg med noen soleklare som neppe er morsomme nok (men kanskje du får noen ideer å spinne videre på?)

  • Teskjekjerringa
  • Murmel
  • Siste Liten
  • Borte Vekk
  • "Wanted" (noen savner deg vel når du forsover deg og kommer for sent?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Så flink du var i farta :sjarmor:

Typen min flirte seg skakke med engang han tok, "teskjekjerringa" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tweek
Hvorfor det?

skulle til å spørre det samme, dette var interessant ;) hehe

Vet ikke, det ble bare sånn..

Sammenheng mellom overtrøtthet, barnslighet og alkohol :forvirret:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var russ så fant vi ikke på navn selv, vi hadde "dåp" der vi fikk utdelt lue med navn som andre mente passet til oss. Jeg fikk et urteit navn, WP 5.1. Dette var fordi jeg hadde toppkarakter i tekstbehandling :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russestyret bestemt navn for hele vårt kull. Sendte inn forslag på andre, og så valgte de utifra det..

På min sto det "Dagbladet".. (Sterke meninger)

Syns teskjejkerringa og "Wanted" var gode forslag :)

Men nå var jo fristen 1 april, så jeg er jo litt sent ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimi

eller SleepingBeauty, var ei i klassen min som fikk det for hu kom alltid for sent og sov i timene.

Syns "wanted" var bra :)

Jeg fikk B®edhead, Fordi folka i klassen mente jeg hadde "pulesveis" hver dag og at jeg hadde stort hode :forvirret:

Edit: Den R'en i var i parantes

Endret av Minimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemte navnene våre selv vi, men dog under sterkt gruppepress. Og så blir det offisiell dåp natt til første mai, men egentlig er jo det litt tullete når alle vet navnene fra før. Nåja. Jeg er Fröken Sverige, pga min irriterende svensk-forkjærlighet og planer om å flytte nettop dit til høsten (småflaut om det ikke blir noe av nå da :/)

Grunnen til at vi valgte navn så tidlig var at vi ville ha dem på russekortene, akkurat det må jo være litt ugreit for dere som får navn under dåpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah
Nå er tida inne for å sende inn innlegg til russeavisa, der det såklart skal stå russenavn på lua, å fristen er såklart 1.april...så, noen gode ideer? :P

Jeg vil ha et litt morsomt, småsykt navn  :ler:

Stikkord om meg: mye forsovelse på skolen (fører til fravær..), må ha inn "alt" med teskje (mobbing følge av Tine yoghurt reklama..."for de som vil ha det inn med teskje") og ellers...syk humor!

hmm,nei hva skal jeg ha som navn?  :sur:

Jeg begynte halvt år senere på skolen òg jeg het "Etterkommeren"! Det hadde passet fint til deg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jøss, får dere lov til å finne det på selv?

stemmer for teskjekjerringa og "wanted":)

selv fikk jeg påskrevet navnet Satans yngling. (ettersom jeg hørte på metal og bare fant på faen)

*savne russetiden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, fristen ble heldigvis utsatt noe, da kun 13/150 leverte! :ler:

Synes Snorkfrøken var bra, føler "Wanted" blir liksom "se på meg, jeg er deilig-opplegg" :tunge1:

meen, det kan være bare meg òg... synes dere Wanted var best? eller andre nye ideer? hehe..

Er vell vennina mi,som skriver om meg, som egentlig bestemmer -dette som skal inn i russeavisa.. men er vell til syvende og sist "Presten" som bestemmer under selve dåpen :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...