Gjest babygal Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Vel, jeg er skikkelig babysugen. I natt drømte jeg om bleier. Før hadde jeg bare perioder hvor jeg hadde lyst på baby, sånn som før mensen. Nå har jeg lyst på baby HELE tiden. Er dette normalt? Er litt flaut å være så babygal med tanke på at jeg er snart 20 år, ikke akkurat så veldig gammel. Har heldigvis ikke gått skrittet å faktisk få baby, men en gang da jeg **** uten prev håpet jeg veldig på at jeg var blitt gravid, og da var jeg 16. (har ikke gjort dette i ettertid fordi gutter er livredde for å få baby, hehe) Jeg lurer på hvordan jeg kan få vekk dette babysuget, for er ikke akkurat så veldig gunstig for meg å få baby akkurat nå. Går rundt med en babydukke og tenker på å strikke babyklær. Og jeg blir litt trist med tanke på at jeg ikke har noe liv inni magen. Men orker ikke å tenke på hvor sur mine foreldre vil bli. Er dette normalt?
Gjest Maksprell Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver.. Med jevne mellomrom så drømmer jeg at jeg er gravid og at jeg skal føde. Når jeg våkner så sitter disse følelsene jeg hadde i drømmen så godt igjen i meg at det kribler i eggstokker,livmor,ja i hele mageregionen! Snakka om dette med noen i helga og jeg lurer på om det rett og slett er instinktet mitt som river litt i meg..Jeg er jo kvinne og laget for å få barn pluss at jeg er en veldig mor-lig person av meg som gjerne vil ha barn. Jeg må også innrømme at jeg synes det er litt "flaut" å føle det på denne måten for de fleste av mine venninner har det helt motsatt. Der er det karriere og studier som teller imens jeg kunne gjerne ha tenkt meg å gått rundt med baby i magen. Da jeg var sammen med eksen så hadde jeg en mistanke om at jeg var gravid og etter en stund så tok jeg en test som selvfølgelig var negativ. Jeg reagerte med å strigråte. ante ikke at jeg kom til å reagere på denne måten så jeg ble litt paff. Er jo glad i dag for at jeg ikke var gravid siden det gikk som det gikk mellom meg og han fyren. Nå har jeg egentlig ikke noe svar til deg om hvordan du skal bli kvitt disse babytankene dine. Er det mye du har lyst til å gjøre (f.eks studier,reiser o.l.) så er det kanskje best å få alt dette unnagjort før du slår deg til ro med barn. Og så må du være i et stabilt forhold hvor dere planlegger en fremtid sammen. Og husk; en baby er ikke en baby for alltid. En dag så står denne babyen og maser om lommepenger og slenger døra igjen foran snuten din i raseri over at h*n må være inne til kl 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå