Gå til innhold

Sommer,Sol&Shopping


Sjokoladebiten

Anbefalte innlegg

Jeg begynner også med en shoppingdagbok(: Jeg er litt grønn når det gjelder dette, men håper det er sånn det gjøres iallfall:)

De to siste helgene har jeg altså kjøøpt:

Pilotbriller

Svart cardigan med puffermer fra H&M

Turkis og brunt aloha hemp bånd

Replaysko med broderte blomster

Brune Nikesko med dempere

Lang grønn topp ( som man skal ha leggings under)

En nusselig lysegul tunika med silkebånd fra Gina Tricot ( knallbillig!)

Tynn, gul t-skjorte

Red label kamoshorts (Endelig fant ejg en kort shorts jeg syntes var fin)

:trene:

Endret av Sjokoladebiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken Titt
Jeg begynner også med en shoppingdagbok(: Jeg er litt grønn når det gjelder dette, men håper det er sånn det gjøres iallfall:)

:vinke:

De to siste helgene har jeg altså kjøøpt:

Pilotbriller :tommelsmil:

Turkis og brunt aloha hemp bånd Sikkert kult. Aloha hemp har masse kult.

Replaysko med broderte blomster Bilde? Hørtes interessante ut. :)

En nusselig lysegul tunika med silkebånd fra Gina Tricot ( knallbillig!) Har sett den på plakat. Er kvaliteten god? Ser nydelig ut i allefall.

Tynn, gul t-skjorte Elsker gult.

Litt nysgjerrig på plaggene. Legg ut bilder. :DD

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gina Tricot tunikaen er jeg veldig fornøyd med! =) kvaliteten har jeg ikke noe å si på, men har jo ikke hatt den så lenge. Men den er superdeilig å gå med.

Jeg har prøvd å finne bilder av replayskoene, og ENDELIG fant jeg her

Aloha Hemp båndet ser ca slik ut, men det er lodrette striper i brunt og turkist.

Den gule t-skjorten fant jeg ikke bilde av, men det står "Fast food" på den, med bilde av an katt som strekker seg etter en fugl. KJøpt på Urban. jeg synes den var så søt!

Tusen takk for alle velkommen hilsener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag var det bytur igjen:)

Jeg kjøpte en svinedyr kjole på Bloom i Bogstadveien. Den hadde champagnefarget underkjole med tynn sort tyll over. Litt shabby chic stil på den, med sort fløyelsbånd rundt livet med sorte og hvite "diamanter". Problemet er at BH'en synes bak, siden den går ganske langt ned, så jeg må prøve ut slike "puter" eller noe. Bilde fant ejg desverre ikke. SKal lete litt mer, men nå dra vi snart på hytta!

Ellers kjøpte jeg et par ting på Panduro. På hytta skal jeg prøve å male på glasseggene jeg kjøpte :)

GOD PÅSKE TIL ALLE :ler: Nå er butikkene stengt, så alle tar seg vel en pause når det gjelder shoppingen!

Endret av Sjokoladebiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er butikkene stengt, så alle tar seg vel en pause når det gjelder shoppingen!

Da har vi nettbutikker ;)

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å finne bilder av replayskoene, og ENDELIG fant jeg her

Aloha Hemp båndet ser ca slik ut, men det er lodrette striper i brunt og turkist.

Veldig søte sko, og fint headband!

God påske Sjokobiten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :vinke: Likte namnet ditt!

Kjøpte du den svarte cardiganen frå HM på dameavdelinga eller ungdomsavdelinga? Eg diggar puffermar :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle påskehilsener!

Kjøpte du den svarte cardiganen frå HM på dameavdelinga eller ungdomsavdelinga? Eg diggar puffermar

Jeg kjøpte den på dameavdelinga ;) Jeg så egentlig etter en helt enkel svart cardigan, men det er jo alltid utsolgt :forvirret: Men jeg er veldig fornøyd, for denne kan jeg bruke til altmuligrarten, samtidig som den ser litt mer smashing ut en en vanlig cardigan :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken Titt
På mandag var det bytur igjen:)

Jeg kjøpte en svinedyr kjole på Bloom i Bogstadveien. Den hadde champagnefarget underkjole med tynn sort tyll over. Litt shabby chic stil på den, med sort fløyelsbånd rundt livet med sorte og hvite "diamanter". Problemet er at BH'en synes bak, siden den går ganske langt ned, så jeg må prøve ut slike "puter" eller noe. Bilde fant ejg desverre ikke. SKal lete litt mer, men nå dra vi snart på hytta!

Den hørtes da innmari fin ut. Har aldri vært på Bloom. Har de masse bra der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hørtes da innmari fin ut. Har aldri vært på Bloom. Har de masse bra der?

For å være helt ærlig, så jeg kun etter kjole da jeg var der, så jeg la ikke merke til så mye annet (første gang jeg var der og ;) )

De hadde heller ikke allverdens utvalg av kjoler, selvom det jeg så var fint(:

Heller ikke en typisk "meg"-butikk. Litt damete stil, men også mye som var ganske fresht (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lenge siden jeg har vært i shoppingmood nå! Har ikke kjøpt noe på lengelenge! Men nå har vi altså kjøpt inn masse finfin pynt til konfirmasjon:) Ikea er en fin ting.

Dette har vi da kjøpt:

Gjennomsiktig, flortynt tyllstoff i rødt. Dette skal vi ha over en hvit papirduk så fargen blir skimrende rosa.

fire lysestaker

Røde, rosa og hvite roseblader

Hvite steiner til å strø på bordet

hvite tøyservietter

Nå gjenstår bare bordkort og bestilling av blomster, så er det meste i boks :)

Mat fra Apotekhet er besilt, og kaker er fikset. Nå er det bare å vente til søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...