Gå til innhold

Nurknotater


Corleone

Anbefalte innlegg

:vinke:

Jeg har vært KG-bruker siden 2003, men siden prøveprat er forbeholdt mannen og meg sånn til vanlig så føler jeg man kan utbrodere litt mer med nytt nick & ny dagbok enn så lenge :)

Så får man se hvor lang tid det tar å komme ut av skapet.

Gleder meg til å dele tanker med andre i nabolaget!

Endret av Corleone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt om oss er vel på sin plass.

Vi er gift og begge midt i 20-årene. Har hus, bil og gode naboer :)

Mentalt sett har vi vel hatt lyst til å prøve ut fertiliteten i noen år nå, men denne såkalte fornuften om at alt skal passe har stoppet oss hver måned.

Vi har nå funnet ut at det aldri passer, så det blir prøvestart i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn syklusmessig så begynte jeg å notere ned i mars i fjor.

Jeg har i gjennomsnitt 32/33 -dagerssykluser. Har åpnet folatboksen og prøver å få i meg ei pille om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det M@msen :)

----

Nå tenkte jeg å bestille noen tester fra billig-tester.no, kan jo være kjekt å vite om man faktisk har eggløsning hver mnd, jeg tror jo egentlig det, men jeg har ikke noe magesmerter e.l rundt de tider jeg skal det.

Vet ikke hvor vanlig det er å ha det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok og lykke til med prøvinga!

Nå tenkte jeg å bestille noen tester fra billig-tester.no, kan jo være kjekt å vite om man faktisk har eggløsning hver mnd, jeg tror jo egentlig det, men jeg har ikke noe magesmerter e.l rundt de tider jeg skal det.

Vet ikke hvor vanlig det er å ha det? :klø:

Jeg kjenner menssmerter kanskje 1 time en gang i mellom.. om det er eggløsning eller ikke er jeg ikke sikker på.. Er ikke alltid jeg kjenner det engang.

Tror ikke det er sånn at alle har smerter ved eggløsning, tror heller det er fåtallet som har det.. Men det er bare hva jeg tror..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: IsaCathrine

Nei, jeg vet ikke hvor vanlig det er med noe uvanlig( :klø: ) rundt eggløsning annet enn ekstra slim som er eggehviteaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: IsaCathrine

Nei, jeg vet ikke hvor vanlig det er med noe uvanlig( :klø: ) rundt eggløsning annet enn ekstra slim som er eggehviteaktig.

Ikke jeg heller. Når det gjelder mensen/eggløsning og det der så er vel alt veeeldig individuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Når det gjelder mensen/eggløsning og det der så er vel alt veeeldig individuelt!

Er nok det.

Vi får nok kjapt nok oversikt over slike ting tenker jeg :)

Endret av Corleone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Hei.

Måtte ta en titt innom dagboka di :)

Sånn personlig har jeg ikke snøring på når jeg har eggøsning, merker ingenting på kroppen hvertfall... Men eggløsningstester er jo ganske enkle i bruk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg å bestille noen tester fra billig-tester.no, kan jo være kjekt å vite om man faktisk har eggløsning hver mnd, jeg tror jo egentlig det, men jeg har ikke noe magesmerter e.l rundt de tider jeg skal det.

Bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!! Velkommen som prøver :) Håper du får en fin prøvetid.

:klem:

Hallo på du og takk for det :)

Funker sånne eggløsningstester da? Kan man stole på dem liksom?

Det vet jeg jo ikke enda, men vet mange bruker de. På siden jeg bestilte fra står det dette om de testene:

Den forteller om det er LH (Luteinizing Hormone) i urinen. Det utføres minst en test hver dag i testperioden.

Ca. 24 til 36 timer før selve eggløsningen finner sted, stiger konsentrasjonen av LH i urinen for en kort periode, hvor testen vil bli positiv. Den mest fruktbare periode er samme dag , og de neste 2 dager.

Den er over 99,9 % nøyaktig og har en følsomhet på 25mIU/mL (altså er den blandt de mest følsomme tester man kan få kjøpt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:smilyblomst::smilyblomst: GRATULERER MED NY DAGBOK, OG MED

PRØVINGEN....... Spennende tid i møte....

Selv kjenner jeg godt at jeg har eggløsning... Jeg får litt sånne "menslignende" smerter - som kun varer en liten stund. (noen timer)- og så kjenner jeg noen slags

"stikk" i egglederen... Litt ubehagelig....

Jeg kommer til å titte innom og følge med på prøvingen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...