Gjest -jente- Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hei! Går det an å framskynde mensen når man går på p-piller, hvis man hoppet over sist mensen? Altså ta de hvite pillene noen dager før jeg egentlig skal ta dem, og så fortsette på hormonpillene etterpå.. Håper noen vet det
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 I teorien ja, men det kan gå galt (småblødninger osv). Du vil i tillegg IKKE være beskyttet før etter 7-21 dager (avhenger av merke) på hormonpillene.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Ok.. men hvorfor det, når jeg har tatt over 21 piller på rad siden sist mensen? Merket er forresten Loette. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Ok.. men hvorfor det, når jeg har tatt over 21 piller på rad siden sist mensen? Merket er forresten Loette. Takk for svar ← Beklager, jeg overså at du hadde hoppet over. Men tar du 21 hormonpiller så er detlikegyldig hvor mange du tar etter det når det er monofase
Gjest ts Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Så da går det bra? Sorry at jeg er treig, men har savnet et klart svar på dette... det er altså det samme når jeg tar de hvite pillene, så lenge jeg tar minst 21 vanlige på rad først? Det er jo igrunn logisk hvis det er sånn, men jeg tar ingen sjangser. Takk, gjest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå