Gå til innhold

Vil de egentlig bry seg


Gjest Corto Maltese

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese

Om du tar selvmord tror du egentlig at noen vil bry seg om det ?

tror du de vil føle sorg eller en stor lettelse for at de ble kvitt et slikt menneske som deg ? Eller kanskje er de bare helt likegyldige til din død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baby-E

Jeg vet at det er mange som er glad i meg og som virkelig setter pris på at jeg er til. Og jeg er ganske sikker på at de ville blitt utrolig lei seg om jeg hadde gjort noe så drastisk som å ta mitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror noen ville blitt veldig lei seg, mens andre hadde sikkert ikke brydd seg om det. Andre igjen ville kanskje bli fly forbannet fordi jeg gjorde noe så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var jeg sikker på at ingen ville bry seg, selv om det ikke var tilfellet. Nå har jeg heldigvis skjønt det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om (nei, når) jeg dør, spiller det liten rolle for verden som sådan. Joda, venner og familie ville nok sørge i større eller mindre grad, men min død vil nok være ganske ubetydelig i den store sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig ville folk ha savna meg!! Så godt som alle mennesker(det finnes jo alltid et unntak eller to) har noen som er glad i dem, og jeg vet hvertfall at jeg har mange! Heldigvis... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...