såpedispenser Skrevet 6. april 2007 #22 Skrevet 6. april 2007 Hmmm... skulle jo egentlig ha brukt det, men gjør det ikke. Barna mine reagerer på det, så jeg får jo litt dårlig samvittighet... men får meg ikke til å trøkke en hjelm nedpå hodet, liker ikke å ha noe på hodet i det hele tatt. Vet det er lite lurt, men sånn er det...
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. april 2007 #25 Skrevet 7. april 2007 Alltid når jeg sykler på veien. Men innrømmer at jeg ikke bruker hjelm hvis jeg bare skal trille meg en rolig tur på fortauet, til butikken f.eks.
Simpleminded Skrevet 14. april 2007 #27 Skrevet 14. april 2007 Nei Bruker kun sykkelen på korte avstander (selv om ikke det er noen unnskyldning).
CheapChampagne Skrevet 1. mai 2007 #30 Skrevet 1. mai 2007 Bruker alltid hjelm- uansett om det ødelegger hårsveis eller ikke. Ingen skal få skrape opp hjernen min fra asfalten nei!
Gjest DyneTryne Skrevet 10. juni 2007 #34 Skrevet 10. juni 2007 Nå har jeg lært meg å sykle igjen, men bruker ikke plass. Håret mitt er stort og tykt, og passer ikke noen hjelm. Dessuten funker håret som en airbag uansett, helt sant. Jeg har snublet, trynt og dunka hue i veggen så mange ganger, og håret demper alt :D
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #35 Skrevet 15. juni 2007 Nå har jeg lært meg å sykle igjen, men bruker ikke plass. Håret mitt er stort og tykt, og passer ikke noen hjelm. Dessuten funker håret som en airbag uansett, helt sant. Jeg har snublet, trynt og dunka hue i veggen så mange ganger, og håret demper alt :D Men du har jo litt større hastighet når du sykler - du burde ikke regne med at håret demper fall mot asfalt i stor fart. Jeg bruker hjelm, gjorde det ikke før, men nå føler jeg meg veldig utsatt uten :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå