Gå til innhold

Føde 1 april?


momo

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om og føde 1 april?

Synes dere det er en litt dum dato for ungen og ha bursdag på eller tenker du ikke på det overhodet.

Her er jeg så dritt lei og har så mye smerter at han er hjertelig velkommen 1 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. april er da vel ikke en verre dato å ha bursdag på enn hvilken som helst annen? For meg hadde det ikke spilt noen som helst rolle. Aprilsnarren er ikke så utbredt at det vil plage barnet nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller da vel ingen trille. Hvis min vil komme imorgen så er h*n velkommen, 1. april eller ikke. :)

Da er det vel heller sånn at ingen tror på oss når vi sier at vi har dratt på sykehuset..... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at 1. april faktisk er det mest vanlige dagen å ha bursdag på -og det er helt sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk jeg skulle få en liten en 1.april her jeg også. Når gubben blir syk, og kjente samt familie er på hytta, med stor mage og en aktiv 2.åring .... må jeg innrømme at det kjentes ut som om jeg var innmari nær en fødsel her i kvellinga. Håper alt roer seg ennå ei uke, men ... velkommen vil han/hun være uansett!!! 1.april til tross.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...