momo Skrevet 31. mars 2007 #1 Del Skrevet 31. mars 2007 Hva synes dere om og føde 1 april? Synes dere det er en litt dum dato for ungen og ha bursdag på eller tenker du ikke på det overhodet. Her er jeg så dritt lei og har så mye smerter at han er hjertelig velkommen 1 april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mars 2007 #2 Del Skrevet 31. mars 2007 1. april er da vel ikke en verre dato å ha bursdag på enn hvilken som helst annen? For meg hadde det ikke spilt noen som helst rolle. Aprilsnarren er ikke så utbredt at det vil plage barnet nevneverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #3 Del Skrevet 31. mars 2007 Da jeg gikk på barneskolen var det en som hadde bursdag 1.april.. Det var ingen som trodde han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 31. mars 2007 #4 Del Skrevet 31. mars 2007 Det spiller da vel ingen trille. Hvis min vil komme imorgen så er h*n velkommen, 1. april eller ikke. Da er det vel heller sånn at ingen tror på oss når vi sier at vi har dratt på sykehuset..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. mars 2007 #5 Del Skrevet 31. mars 2007 Mener å ha lest at 1. april faktisk er det mest vanlige dagen å ha bursdag på -og det er helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermula Skrevet 31. mars 2007 #6 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg trodde faktisk jeg skulle få en liten en 1.april her jeg også. Når gubben blir syk, og kjente samt familie er på hytta, med stor mage og en aktiv 2.åring .... må jeg innrømme at det kjentes ut som om jeg var innmari nær en fødsel her i kvellinga. Håper alt roer seg ennå ei uke, men ... velkommen vil han/hun være uansett!!! 1.april til tross. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. mars 2007 #7 Del Skrevet 31. mars 2007 Mener å ha lest at 1. april faktisk er det mest vanlige dagen å ha bursdag på -og det er helt sant ← Stemmer nok det - fant denne saken - http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/31/394801.html . Jeg kjenner ingen som har bursdag 1. april - men jeg kjenner faktisk tre stykker som har bursdag 2. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. april 2007 #8 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg er gift med en som har bursdag i dag. Han greier seg helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå