Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet
Jeg veksler på hva jeg bærer min ibook i, ofte bruker jeg bare Tucano utenpå (lignende den du har linket til fra Elkjøp i sitatet her) og putter den i en vanlig, stor veske (dokumentmappe-aktig - ganske stiv). Tucanoen er av neopren og gir godt med beskyttelse. Ellers har jeg en veske fra Knomo. De har noen av Knomo-veskene hos Applestore, i tillegg til mye annet - jeg synes de har litt bedre utvalg enn Eplehuset.

Der var det masse fint ja, men eg har ikkje råd til det der ass... E tross alt student. Trur eg berre kjøper ein neopren sak, og har den i vanlige vesker her heime, og så ser eg etter ei laptopveske i Tokyo, dei har sikker masse kult der! Satse på det jaffa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par av de der fra Knomo var fine, ja. Nesten så jeg får lyst på selv. (Men har billigveske fra Clas Ohlsson som får duge).

Gjest Gjesten
Skrevet

Jippiii!! Fann nett ut at den går heilt perfekt oppi veska mi! Så då e det berre å få sånn neopren- lomme, så kan eg bruke den brune skinnveska som laptop- veske ei stund i alle fall. Den passar faktisk i den svarte skinnveska mi og, så dette var godt nytt. No får eg jammen plass til alt, sia mac'en berre tar samme plass som ein A4 blokk. Guriland så flaksen eg var i dag, burde nesten fått sjølvmelding i dag og ;) Men der må eg vel vente litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...