Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg treng ei veske til min laptop, eg har sekk, men vil gjerne ha ei veske også, og eg vil ha ei som er pen. Har ein macBook, 13,3". Apple har jo ein del vesker, men dei er innmari dyre, har de nåken tips til stader, også på nett, som har fine vesker, nøytrale og litt "kamuflerte" vesker til ei som ikkje har lyst på ein sånn diger greie som skrik laptop?

Mange takk! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En slik - eller blir det too much?!

Gjest Gjesten
Skrevet

Akkurat den var litt much. Men eg og har sett på ebay sine saker, men dei fleste sender berre i nord- Amerika der, og så er gjerne frakten såpass masse at det blir omtrent som å handle heime, jaffal med skatten lagt til... Så derfor tenkte eg meir norske butikkar.

Skrevet
Her var jo noen fine, men billige er de jo ikke....
Gjest Gjesten
Skrevet
Vel, ebay i England sender til Norge.

F.eks: http://cgi.ebay.co.uk/NEW-COMPUTER-NOTEBOO...1QQcmdZViewItem

:ler: Den var gruuuuuusom.... Sorry ass, men det er sånt eg forbinder med nerdete menn... Og ebay her eller der gir jo uansett ganske masse i både sending og skatt og i heile tatt... Derfor vil eg gjerne ha tips om nettstader/ butikkar der eg kan få det billigare enn på eplebutikken, men fint likevel, eller i alle fall litt kult...

Skrevet
Denne kanske? Likner i allfall litt på en av dem i eksemplene dine.
Skrevet

Ja...hehe...veska var grusom - men det var bare som eks. på at de faktisk sender til Norge fra England. Ebay USA sender IKKE til Europa.

Gjest Gjesten
Skrevet
Ja...hehe...veska var grusom - men det var bare som eks. på at de faktisk sender til Norge fra England. Ebay USA sender IKKE til Europa.

Joa, det gjer dei. Har kjøpt masse jeans og hårprodukt på ebay USA eg, og dei har sendt i massevis. Ho eine hadde tom primært norske kundar, lurte på om håprodukt var veldig dyrt i Norge. Vi maila massevis vi, og ho budde i California.

Gjest Gjesten
Skrevet
Denne kanske? Likner i allfall  litt på en av dem i eksemplene dine.

Den var litt fin ja. Eg får tråle Komplett kanskje.

Skrevet

De har disse på Elkjøp. Denne er den mest nøytrale og så har denoen i sprekere farger og mønstre i tillegg.

Gjest Gjesten
Skrevet
De har disse på Elkjøp. Denne er den mest nøytrale og så har denoen i sprekere farger og mønstre i tillegg.

Der var det jo litt greie ting også, men kva er desse gode for? Eplehuset har sånne, men då må eg jo gå og bære den, så eg lure berre på ka som e poenget...

Skrevet

Ja, hvis du handler fra privat selger i Junaiten så sender de vel til hvorsomhelst. Firma derimot sender vel ikke over dammen...

Mmm..hva med en Rema1000 pose?? :lol:

Gjest Gjesten
Skrevet

Det hadde jaffal vore eit fashionstatement :ler:

Skrevet
Der var det jo litt greie ting også, men kva er desse gode for? Eplehuset har sånne, men då må eg jo gå og bære den, så eg lure berre på ka som e poenget...

De er kjekke å ha hvis du bare skal stappe laptop'en i en vanlig bag eller koffert. Da blir den ikke så lett ripet.

Gjest Gjesten
Skrevet
De er kjekke å ha hvis du bare skal stappe laptop'en i en vanlig bag eller koffert. Da blir den ikke så lett ripet.

Det var jo logisk ja, mange takk! Men då løyser ikkje dei problemet mitt mao. Dette var vanskeleg gitt! Og så bør det vel vere ei dataveske eg kjøpe, sidan dei har dobbel bunn og sånn. Har sett nåken vanlige vesker som e innmari kule, men som sikkert ikkje e så trygge.

Skrevet

Jeg veksler på hva jeg bærer min ibook i, ofte bruker jeg bare Tucano utenpå (lignende den du har linket til fra Elkjøp i sitatet her) og putter den i en vanlig, stor veske (dokumentmappe-aktig - ganske stiv). Tucanoen er av neopren og gir godt med beskyttelse. Ellers har jeg en veske fra Knomo. De har noen av Knomo-veskene hos Applestore, i tillegg til mye annet - jeg synes de har litt bedre utvalg enn Eplehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...