Gå til innhold

Å ta sensuelle bilder av seg selv

Fremhevede innlegg

Gjest fotogen?
Skrevet

Er det noen som har gjort det?

Jeg har gjort et lite forsøk i kveld, på å ta halvveis nakenbilder som jeg vil gi til min elsker. Men jeg får ikke til å ta fine bilder! Kanskje det er lettere med et lite kamerastativ? for nå synes jeg det blir for mye å tenke på...

hvis brystene blir bra, blir ikke ansiktet bra osv.....

Hvilke stillinger er mest flatterende for en voksen kropp med litt slappe bryster og fyldig kropp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampyra
Skrevet

kanskje du kan titte litt i typiske manneblader og se hvordan de damene der ser ut?

Skrevet

Tråd ryddet for unødvendige kommentarer.

Scorpina

(mod)

Skrevet (endret)

Jeg tror du skal jobbe hardt for å få det til. Selvportrett er fryktelig vanskelig uansett hvilken form det skal være i. Om det er mulig, så ville jeg sjekket ut mulighetene for å få noen andre til å ta bildene.

Hvis du først skal gjøre det selv, så prøv å droppe ansikt, og ta kun kropp. En ting mindre å konsentrere seg om.

Endret av Druscilla
Skrevet (endret)

Gjør det mye jeg.. Bruker bare mobilen og har fått bra respons på bildene mine jeg i allefall.

Bare det er kropp og du får det litt sexy er det som oftest mer en bra nok ;)

Men det spørs jo litt hva du vil legge i det.. Blir jo ikke noe profft da, om det var det du hadde planer om :)

Endret av Cuba
Skrevet

Hvilke stillinger som er mest flatterende for deg, er det nok ingen her inne som kan vite bedre enn deg :)

Øv deg masse....se deg i speilet og poser på ulike måter, så skal du se at du selv ser hva som funker for nettopp deg.

Øvelse gjør mester ;) det er ikke så vanskelig når alt kommer til alt.

Gjest Tjukke Roffe
Skrevet
Er det noen som har gjort det?

Jeg har gjort et lite forsøk i kveld, på å ta halvveis nakenbilder som jeg vil gi til min elsker. Men jeg får ikke til å ta fine bilder! Kanskje det er lettere med et lite kamerastativ? for nå synes jeg det blir for mye å tenke på...

hvis brystene blir bra, blir ikke ansiktet bra osv.....

Hvilke stillinger er mest flatterende for en voksen kropp med litt slappe bryster og fyldig kropp?

Joda, dette høres helt genialt ut. Ta masse bilder, gi dem til elskeren din. Når det blir slutt og dere er sur på hverandre får jeg og alle andre se bildene på diverse eks girlfriend sider på internett. Dessuten får jo elskeren din mye morro han kan vise fram bildene til kompiser på forspill. Joda, lag noen små videosnutter hvor du tar på deg selv, da har du jo laget full pakke.

Tror virkelig du bør tenke ekstremt nøye igjennom hva du faktisk tenker å gjøre her. Gir du bort nakenbilder av deg selv, har du ingen kontroll med hva som skjer med dem.

Tror ikke eventuell ny mann vil synes dette er like kult. Det går faktisk an å tenke litt lenger enn nesetippen rekker.

Gjest Dr. No
Skrevet
Joda, dette høres helt genialt ut. Ta masse bilder, gi dem til elskeren din. Når det blir slutt og dere er sur på hverandre får jeg og alle andre se bildene på diverse eks girlfriend sider på internett. Dessuten får jo elskeren din mye morro han kan vise fram bildene til kompiser på forspill. Joda, lag noen små videosnutter hvor du tar på deg selv, da har du jo laget full pakke.

Tror virkelig du bør tenke ekstremt nøye igjennom hva du faktisk tenker å gjøre her. Gir du bort nakenbilder av deg selv, har du ingen kontroll med hva som skjer med dem.

Tror ikke eventuell ny mann vil synes dette er like kult. Det går faktisk an å tenke litt lenger enn nesetippen rekker.

WOW !

Det finnes altså noen med noe inni hodet på dette forumet!

Jeg skjønner naturligvis at det politisk korrekte inne på dette forumet vil være å støtte TS sin suverent rett til å gjøre hva hun vil. Det å påpeke at selv om man er i sin fulle rett til å gjøre noe, er det ikke sikkert det er lurt å gjøre det, blir sett på som kvinnediskriminerende, og dermed en fientlig handling. Men svaret ville jo vært det samme om det var en mann som ønsket å gjøre dette.

Ikke sikkert du selv, kjæreste, barn, foreldre, venner, kollegaer osv. vil synes dette var så moro lenger om bildene skulle havne på nettet.

Gjest Jente28
Skrevet
WOW !

Det finnes altså noen med noe inni hodet på dette forumet!

Jeg skjønner naturligvis at det politisk korrekte inne på dette forumet vil være å støtte TS sin suverent rett til å gjøre hva hun vil. Det å påpeke at selv om man er i sin fulle rett til å gjøre noe, er det ikke sikkert det er lurt å gjøre det, blir sett på som kvinnediskriminerende, og dermed en fientlig handling. Men svaret ville jo vært det samme om det var en mann som ønsket å gjøre dette.

Ikke sikkert du selv, kjæreste, barn, foreldre, venner, kollegaer osv. vil synes dette var så moro lenger om bildene skulle havne på nettet.

Støtter denne. Det går an å tenke litt på hva konsekvensene kan bli.

Jente28

Skrevet

Ja, alle menn som har fått nakenbilder av ex'n en eller annen gang begynner å ditribuere som gale dagen det blir slutt. :ironi:

Kan jo tenkes at ts har god nok dømmekraft til å ha funnet seg en mann som er verdt å stole på, og som ikke ville gjort sånt..

Og man må jo ikke ha med ansiktet på slike bilder heller, da er det ingen som vet hvem sin kropp det er om det skulle havne på nettet.

Enig i at man bør ta noen forhåndsregeler, men herregud.. Bare positivt å sprite litt opp av og til vel..?

Gjest Gjest_Bergen_*
Skrevet
Ja, alle menn som har fått nakenbilder av ex'n en eller annen gang begynner å ditribuere som gale dagen det blir slutt.  :ironi:

Neida, ikke alle, men det er jo en grunn til at nettet flommer over av eks girlfriend bilder.

Kan jo tenkes at ts har god nok dømmekraft til å ha funnet seg en mann som er verdt å stole på, og som ikke ville gjort sånt..

Det mente nok alle dem som ligger ute på nettet også.

Og man må jo ikke ha med ansiktet på slike bilder heller, da er det ingen som vet hvem sin kropp det er om det skulle havne på nettet.

Om han skulle ønske å vile bildene til kompisene sine på et forspill, da spiller det ikke noe rolle at ansiktet ikke er med. De vet hvem hun er uansett.

Enig i at man bør ta noen forhåndsregeler, men herregud.. Bare positivt å sprite litt opp av og til vel..?

Selv når du vet hva konsekvensene kan bli, er du villig til å ta den risikoen?

Dette kan være fullstendig ødeleggende for framtidige forhold.

Skrevet

Ingen skjennepreken, men vær for all del 110% sikker på at bildene ikke på noen måte kommer på avveie!

Jeg kjenner noen som hadde nakenbilder av kjæresten på mobilen, som de glemte å slette når han solgte mobilen ... plutselig fikk kjæresten mms-bilde av seg selv naken, fordi han som kjøpte mobilen ble sur pga han ga mobilen sin til en unge, og skyldte på han som solgte mobilen. Sjekk mobilen før du selger den/gir den bort!

Skrevet
Ingen skjennepreken, men vær for all del 110% sikker på at bildene ikke på noen måte kommer på avveie!

Det er umulig å bli sikker på at bildene bildene ikke kommer på avveie om man overlater dem til andre. Eneste måten å være sikker på er at det ikke eksisterer nakenbilder av en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...