sorrow Skrevet 30. mars 2007 #1 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg husker deg som om det skulle vært i går Jeg lukker øynene Og der er du Dine nøttebrune store øyne Smilet ditt som fylte hvert hjerte med glede Ditt levende vesen Så få ord vi delte Du og jeg Så lite jeg skulle lære deg å kjenne Jeg trodde to som oss hadde all verdens tid Jeg tok feil Du kom hjem fra ferie i en kiste Du var plutselig ikke mer Borte Jeg sto der helt tafatt Hvordan kunne dette skje Du ble aldri mer enn 16 år Hva rett hadde du til å ta henne? Du som satte deg bak rattet etter noen øl Du som en dag drepte en ung jente Hvordan kan jeg tilgi deg Du mann som jeg aldri har sett 11 år har gått siden et liv ble tatt 11 år har passert uten at verden vet om denne 16 år gamle jenta Hun hadde et navn Kathrine… Du er fremdeles levende for meg Fremdeles så vakker Så full i liv Jeg vil tenne et lys for deg i kveld min kjære Du vil alltid leve i mitt hjerte Dine øyne er lukket for alltid Ditt smil vil aldri mer få en sjanse til å smelte noens hjerte Men du var her Og du satte igjen spor etter deg For jeg husker deg Tenker på deg Smilet ditt vil alltid leve videre i mitt hjerte…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coca Skrevet 31. mars 2007 #2 Del Skrevet 31. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liana Skrevet 1. april 2007 #3 Del Skrevet 1. april 2007 Så flott skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorri Skrevet 5. april 2007 #4 Del Skrevet 5. april 2007 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. april 2007 #5 Del Skrevet 8. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. april 2007 #6 Del Skrevet 8. april 2007 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 8. april 2007 #7 Del Skrevet 8. april 2007 Sorrow - du skriver flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 14. april 2007 #8 Del Skrevet 14. april 2007 Nydelig skrevet, så trist, så trist. Det rørte ved meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smigul Skrevet 14. april 2007 #9 Del Skrevet 14. april 2007 Ble rørt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. april 2007 #10 Del Skrevet 14. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå