såpedispenser Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Noen som har stått på zoloft 200 mg over lang tid? Hører gjerne fra dere, om virkning, bivirkninger osv.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 sjekk felleskatalogen.no! Der står det om mulige bivirkninger og virkninger av preparatet. Forskjellige mennesker reagerer forskjellig på ulike legemiddel, noen får masse bivirkninger, andre får ingen
såpedispenser Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2007 Jada, jeg vet det. Har vært å lest der mange ganger... ville bare høre åssen erfaringer andre har. Det er jo litt interessant.
Gjest StoreSky Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har brukt zoloft i ca ett år nå, med varierende styrke ettersom depresjon har forandret seg. Fikk etter 4/5 uker en merkbar forbedring, ble ikke frisk, men medisinen dro meg opp, slik at jeg hadde krefter til å bli frisk. Og derfra gikk det sakte med sikkert fremomver. (går til psykolog også) Av bivirkninger så var jeg vedlig tørr i munnen på begynnelsen, men det gikk over. Reagerte også sterkere på alkohol... Men nå opplever jeg ingen bivirkninger.
India Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 jeg har brukt zoloft i 8 mnd nå. begynte med 50 mg og har økt gradvis til 150 mg. fikk ikke orntlig virkning før jeg kom opp på 150 mg. i begynnelsen var jeg veldig tørr i munnen,hadde indre skjelving om natten,var veldig suicidal. da jeg var oppe på 100mg stoppet bedringen opp,men etter at jeg økte til 150 mg har virkningen vært bra. føler meg veldig bra nå,går også i terapi..
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Jeg reagerte også anderledes på alkohol(men på en positiv måte, ble mye gladere enn ellers). I tillegg fikk jeg ukontrollerbare rykninger i musklene av og til. Ikke så mye at andre kunne se det, men det var meget ubehagelig. Ellers merket jeg ingen nivirkninger.
Gjest Maksprell Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Nå bruker jeg bare 75g (brukt det i ca 14 mnd) men etter ett par mnd så begynte jeg å plages med voldsom svetting om natten. Sånn har det vært i ett-års tid nå med skikkelig ille nattesvette (må opp å skifte sengetrekk enkelte ganger) Sånn sett så er det vel greit at jeg er singel nå Men ellers ingen andre bivirkninger,kun positiv virkning
India Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Jeg har brukt zoloft i ca ett år nå, med varierende styrke ettersom depresjon har forandret seg. Fikk etter 4/5 uker en merkbar forbedring, ble ikke frisk, men medisinen dro meg opp, slik at jeg hadde krefter til å bli frisk. Og derfra gikk det sakte med sikkert fremomver. (går til psykolog også) Av bivirkninger så var jeg vedlig tørr i munnen på begynnelsen, men det gikk over. Reagerte også sterkere på alkohol... Men nå opplever jeg ingen bivirkninger. ← Jeg reagerte også anderledes på alkohol(men på en positiv måte, ble mye gladere enn ellers). I tillegg fikk jeg ukontrollerbare rykninger i musklene av og til. Ikke så mye at andre kunne se det, men det var meget ubehagelig. Ellers merket jeg ingen nivirkninger. ← når drakk dere alkohol første gang etter dere begynte med zoloft? jeg har brukt de i 8 mnd,men ikke turt å drikke noe alkohol enda..
såpedispenser Skrevet 1. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2007 Når jeg skal drikke alkohol, så kutter jeg ut pillene den dagen. Dette fordi jeg blir deprimert, trøtt og slapp hvis jeg drikker når jeg har tatt de. Det går helt fint å hoppe over en dag. Ellers så har jeg lite bivirkninger fordi om jeg står på en så høy dose, kun litt munntørrhet, litt skjelven og muskelrykninger. Det siste synes jeg faktisk er litt artig, perverst nok...
Gjest StoreSky Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Tror jeg drakk første gangen etter ca 2 uker - ble særdeles full og snodig av meg... (fikk blandt annet for meg at å plystre var MYE bedre enn å snakke....hehe!!) Nå merker jeg ikke noe spesielt når jeg drikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå