gard Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Hei Sjekk http://www.prioritypass.com/ . I henhold til reklamen skal man få tilgang til 500 flyplass lounger rundt omkring i verden hvis man kjøper dette kortet. Det kan kanskje være et godt alternativ for oss stakkarser som ikke har gullkort Men får man virkelig tilgang til de skikkelig bra loungene? Er det noen her som har erfaring med dette kortet?
Gjest bada Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har sett reklamen for det, men jeg trenger det ikke! Jeg har nemlig Diners Club-kort gjennom jobben, og det gir tilgang til lounger på mange store flyplasser rundt om i verden (men ingen i Frankrike ) Hvis du også trenger flere kredittkort kan det kanskje være en idé? Jeg tror vanlig årsavgift er 600 kr (på grunn av jobbavtalen betaler jeg imidlertid bare 50 kr.)
onyx Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Nei, har ingen erfaring dessverre. Har sjelden tid til lounger mellom flightene likevel, og reiser ofte med min samboer som har gullkort. Det jeg faktisk kunne tenkt meg er det kortet som gjør at du kan snike i passkontrollkøen.
Gjest Elastica Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Mannen har kortet (gratis gjennom en bank). Det funket veldig greit da vi reiste i Thailand, kom inn i flott lounge i Bangkok og på Kastrup. Spesielt den i Bangkok var bra, mye god mat, deilig å synke ned i store stoler, fri tilgang til vin, brennevin, siste nytt på dagbladet.no, is til stor glede for slitne barn. Det eneste problemet var å holde ungene på et akseptabelt lydnivå, men siden det var midt på natten var det ikke mange andre der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå